1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Videoiden katsomisongelma

Viestiketju Videon toisto -osiossa. Ketjun avasi Teemu.T 05.02.2012.

  1. Teemu.T

    Teemu.T Member

    Liittynyt:
    05.02.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikähän mahtaa olla vikana kun katson ihan minkä tahansa sivun (youtube,dailymotion jne.) videoita, parin sekunnin jälkeen koko firefox tilee. Päivitin Flashplayerin ja ongelma poistui vähäksi aikaa, mutta nyt se on ilmaantunut uudestaan. Mikähän on vikana? Muilla selaimilla ei ole tätä ongelmaa.

    Edit. Huomasin, että vähän väliä Firefox tilttailee muutenkin eli ei ole vain videoiden sytä tämä.
     
    Viimeksi muokattu: 05.02.2012
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Pöpöjä, joku lisäosa kettuilee tai FF:n profiili on saanut siipeensä...

    T: Vesku
     
  4. vrt22

    vrt22 Guest

    Täälläkin ilmenee ongelmia kun yrittää youtubesta firefoxilla katsella jotain. Hyvältä näyttää alku kunnes n.3s jälkeen kuva pysää ja sit perään pysää äänet. Flashplayerin ja firefoksin päivitin mutta ei auttanut. Eikä myöskään herjaa mitään. Selain pysää totaalisesti, ei sulje rastista vaan aina tarvii ctrl+alt+del ja sieltä lopettaa. näyttää kuitenkin että firefox on käynnissä. Internet explorerilla ongelmia ei ole. Ja itselläki kun on vielä kaks konetta(läppäri ja pöytä) niin laitoin pöytäkoneen päälle pitkästä aikaa ja kokeilin sillä mennä youtubeen ni se herjasi Flashplayeristä. Sit latasin sen ja alkoi toimimaan mutta pätki oikein paljon. Eli hyvät vinkit kelpaisivat mullekkin.

    Nonii nyt alko täällä toimimaan poistamalla Flashplayeri!!! Sit vielä kokeilin ladata uudelleen flashplayerin ja tilttaileminen jatku.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.02.2012
  5. Teemu.T

    Teemu.T Member

    Liittynyt:
    05.02.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla autto ku poisti Flashplayerin ja asens uudelleen, mut nyt sama ongelma toistuu taas
     
  6. PenttiAn

    PenttiAn Member

    Liittynyt:
    20.04.2010
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei!
    minulla on myös samoja ongelmia vaikka olen päivittänyt ohjelman
    tulee alla oleva ilmoitus.

    Liitännäinen Above Flash kaatui
    Kaatumisilmoitus lähetettiin
    Yritä uudestaan lataamalla sivu uudestaan
     
  7. Rooster3

    Rooster3 Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2012
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Päivittäkää ensin selain ja sen jälkeen flash..

    Jos näissä on tapahtunut aikaisemmin ongelmia niin puhdas asennus voi olla paikallaan.
    Eli liitännäiset poistoon ja selain poistoon. Muistaakseni firefoxi kysyy jotain profiilin asetusten säilyttämisestä (tjsp) uudelleenasennusta varten, mutta itse poistaisin nekin.
    Suosikit ja tallennetut salasanat jne tosin poistuu siinä samalla..

    Tämän jälkeen sitten uusi asennus mozillan sivuilta, itse asentaisin selaimen vieläpä eri paikkaan kuin missä alkuperäinen oli (alikansion nimen perään esim "2") jotta mahdollisesti säilyneet kuraongelmat ovat varmasti historiaa.

    Helpoin tapa on tietty kokeilla jollain toisella selaimella esiintyykö ongelmia sen kanssa ja auttaisi myöskin vianmäärityksessä.
     
  8. PenttiAn

    PenttiAn Member

    Liittynyt:
    20.04.2010
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei!
    Kiitos pitää kokeilla
     

Jaa tämä sivu