1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Video/tv-ohjelma DVD:lle

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi simo10 08.02.2005.

  1. simo10

    simo10 Guest

    Hei! Mulla on Pinnaclen 9 plus deluxe-ohjelma, jonka kautta olen tallentanut kovalevylle pari videon pätkää,sekä Avi- että MPEG-muotoon. Jatkossa on tarkoitus polttaa VHs-kaseteilla olevat leffat dvd:lle.Yritin polttaa ne Pinnaclen Instant CD/DVD-polttto-ohjelmalla DVD:lle. Eipä onnistunut. Eli täytynee muuttaa tallennettu media toiseen muotoon , jotta poltto onnistuisi? Kertokaa viisaammat mitä minun pitää tehdä, jotta kiintolevylle tallentamani videot saisin poltettua DVD:lle. Koneeni on WinXP Home Edition, 1800Mhz prossu, 224 Ramia ja 40 gigan kovalevy. Minulla on polttava DVD-asema.Tiedosta kiitollinen
     
  2.  
  3. nurmoosta

    nurmoosta Active member

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    2,365
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Terve!
    Minulla myös tuo pinnacle(av/dv) ja pirusti ongelmia. Käytännössä vain vhs:n imutus kiintolevylle onnistuu sillä. Kaikki muu tekeminen on todella vaivalloista ja vaikeaa.Koneen muistit tehot tai jokin muu mättää kokoajan(2,3Ghz,512mt(ddr200),128mt näytönohjain,kovo 120gt)
    Itse imaisen vhs:n mpeg:ksi ja teen dvd:n Dvd-lab-pro:lla. Onnistumisprosentti täysi sata.
     
  4. vaylinle

    vaylinle Guest

  5. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Nuo alussa mainitut Simon ongelmathan selvitettiin jo toisella foorumilla joten kerrottakoon se nyt täälläkin ettei kenenkään tarvitse ajatella ettei tuohon olisi vastattu. ;-)
    Probleeman suurin syy oli viallinen media, levyn täydellisen tyhjennyksen jälkeen poltto sille onnistui.
    http://www.digivideo.fi/forum/read.php?f=8&i=16603&t=16603#reply_16603
     

Jaa tämä sivu