1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

video digibox formaattiin Humax 9200?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi nivir 13.02.2011.

  1. nivir

    nivir Member

    Liittynyt:
    13.02.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

    Minä olen polttanut vanhalta vhs-nauhalta dvd-levylle musiikki-konsertin joka on aikoinaan nauhoitettu MTV3:selta. Dvd-soitin soittaa tuon poltetun konserttilevyn ihan hyvin. Kuva ja ääni ovat ihan siedettäviä.

    Nyt tarkoitukseni olisi leikata turhat mainokset pois ja saada tuosta konsertista tiedosto, jonka sitten siirtäisin Humax 9200 mallin tallentavaan digiboxiin. Eli ongelmana on, että miten saan tiedoston formaattiin (mihin formaattiin?) jonka tuo digiboxi ymmärtää ja vielä siten että valmiissa tiedostossa olisi leikattu ne mainokset pois?

    Itse olen aloittelija näissä video tiedostojen formaatista toiseen muokkaamisissa yms.
    Olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi neuvoa mistä lähteä liikkeelle?

    T: neuvoton


    Kun poltin sen vhs-nauhan dvd-levylle niin laite teki kansion joka sisälsi alla olevat kansiot:

    VIDEO_RM
    VIDEO_TS


    Video_RM kansio sisältää alla olevat tiedostot:

    VIDEO_RM.BUP 32kt
    VIDEO_RM.DAT 1024kt
    VIDEO_RM.IFO 32kt


    Video_TS kansio sisältää alla olevat tiedostot:

    VIDEO_TS.BUP 12kt
    VIDEO_TS.IFO 12kt
    VIDEO_TS.VOB 42kt
    VTS_01_0.BUP 86kt
    VTS_01_0.IFO 86kt
    VTS_01_1.VOB 1048512kt
    VTS_01_2.VOB 1048512kt
    VTS_01_3.VOB 1048512kt
    VTS_01_4.VOB 1048512kt
    VTS_01_5.VOB 275040kt
     
  2.  
  3. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Unohda koko homma. Humax ei ole mikään mediasoitin ja vaikka onnistuisit jollain ilveellä muuntamaan tiedostot johonkin muotoon jonka kuvittelet olevan "Humax-yhteensopiva" niin viimeistään Humaxiin siirron jälkeen huomaat ettei sinne ilmestynyt mitään joka näkyisi tiedostolistauksessa. Pahimmassa tapauksessa Humax hukkaa koko kovalevyn jos liiaksi sorkit sen järjestelmää tuollaisilla kokeiluilla. ;)
    Lue asiasta lisää vaikkapa täältä:
    http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?p=822727&highlight=siirto+humaxiin#post822727

    Jatka vaan entiseen malliin ja tallenna tuotos DVD:lle mainosten poisleikkauksen jälkeen, siihen hommaan löytyy toimivia ohjelmia...
     

Jaa tämä sivu