1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Viasat, asiakaspalvelun aatelia:

Viestiketju Keskustelua satelliittivastaanotosta ja satelliit -osiossa. Ketjun avasi janrei 16.07.2008.

  1. janrei

    janrei Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kaikessa huvittavuudessaan tää episodi menisi aprillipilasta, mutta valitettavasti on aivan totta...

    Tilasin Viasat HD-paketin puoleen hintaan kaksi viikkoa sitten. Tarjouksessa on eka puoli vuotta 30€ ja toinen puolikas 50€ / kk. HD-boksi ja lautanen asennuksineen kaupan päälle.

    Noh, laitteet tuli viime viikon maanantaina ja boksi oli tallentava(300€) vaikka tilasin normaalin. Asentaja kävi seuraavana päivänä laittamassa lautasen paikalleen ja laitto liittimiä 4kpl á 2,50€. Kortin piti tulla parin päivän sisällä, mutta viikko vierähti.
    Sitten se hupi vasta alkaakin;

    Sain kortin kiinni boksiin ja ruutuun tulee teksti "kortti ei käy tähän digisovittimeen", soitin asiakaspalveluun ja puhuin iha vi*un pitkään. Lopulta tulimme päätökseen, että boksi on rikki ja minun pitäisi lähettää se takaisin.(Olin tietty muutenkin lähettämässä koska oli väärä, ajattelin että saanpa katella pari päivää uutta ootellessa).
    Viasatilta pyydettiin lähettämään boksi ja mikropää takaisin. Lähettävät kuulemma uuden mikropään ja normi-boksin. Eli viikko sen jälkeen kun piti alka näkymään.
    Tänään tuli sitten se perus HD-boksi... Arvatkaapas oliko mikropää mukana??? Ei ollu ei.

    Soitin asiakaspalveluun aikas vihasena ja ne tuumas jotain ihan uskomatonta;
    "noh, käy hakemassa uus mikropää kodinkoneliikkeestä ja me hyvitetään se sulle katseluajassa" Siis mitä helvettiä? Mistä lähtien asiakkaan on pitäny juosta hoitamassa yrityksen kusemia asioita? Niilä ei kuulemma ole yhtään siellä asiakaspalvelussa...

    Kulut ja hukattu aika tähän mennessä:
    - 4xliitin 10€
    - yhteensä noin 2 tuntia puhelimessa asiakaspalveluun
    - 20km autolla ajoa ja 1 tunti mikropäätä etsiessä(ei löytynyt)
    - Menetettyä työaikaa noin neljä tuntia lähetyksiä ja asentajaa odotellessa

    Asiakaspalvelun lupaamat hyvitykset:
    - Kaksi viikkoa ilmaista katseluaikaa(johon sisältyy 10€ liittimet, eli oikeasti 5€ ilmaista katselua)
    - Mikropää hyvitettynä katseluaikana


    Ihan on suhteessa haitat ja korvaukset... Vittu mitä pelleilyä!


    Summa summarum, jos haluat satelliittikanavia itsellesi niin tilaa Canal+!
     
  2.  
  3. janrei

    janrei Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hahhahhah! Aina paranee asiakaspalvelun osaaminen.

    Soitin asentajalle ja kerroin asian, se mietti vähän aikaa ja sano vaa että: "ei jumalauta, kyllä ne on tyhmiä..."

    Asentaja sano että ei tartte mitää uutta mikropäätä ostaa, vaihtaa vaa piuhan mikropään toiseen reikään :D

    Jäätävää ammattitaitoa by Viasat.
     
  4. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei kukaan olisi paremmin osannut tätä mainita kuin sinä teit! Itse vuoden 1985 jälkeen, sen aikaisen Filmnetin asiakas vieläkin.. nyt kuitenkin Canal D. Joka pesee mielestäni Visatin jo unissaankin, nyt vielä kun ruotsalainen tv4:nen osti plussan niin urheilu puoli vahvistuu luultavasti melkolailla, toivotaan ainakin näin.
    Ps. HD katselua ajatellen vilkaise lyngbox HD-vastaanotinta, ihan uusi tuttavuus. Luulen että hyvin terävä purkki.
    Ei vaan ole tietoa kumpi sen hyväksyy, Canal D tai Viasat.
    Mutta vastaanotin toimii jos löytyy Ca-moduli ja Canal digin kortti(testattu) niinkin myöhään kuin tänään!
    http://www.lyngbox.com/
     
  5. janrei

    janrei Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Muuten olisinkin kallistunu Canalin puolelle, mutta kun Viasat on ainut kuka näyttää tällä hetkellä NFL:ää Suomessa :(

    Kiitos tuosta boksi vinkistä, nyt on Samsungin boksi Viasatilta joka tuntuisi toimivan aika hyvin ja nopeasti. Kunhan vaan saavat vielä kanavatkin näkymään :)
     
    Viimeksi muokattu: 17.07.2008
  6. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Nykyään tuntuu, että oli ongelma mikä tahansa, palvelu mikä tahansa, laite mikä tahansa, niin asiakas palvelu tökkii niin perkuleesti...

    Esim. Nimeltä mainitsematon kännykkä operaattori (elisa), jonka asiakaspalvelun jonossa joutuu odottamaan jopa tunteja, että saa apua.
     
  7. janrei

    janrei Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Näinhän se tuntuu olevan. Suurin syy mun mielestä on vain ja pelkästään se, että asiakaspalvelu on nykyään ulkoistettu jonnekin puhelinmyyntifirmaan jossa henkilöt(kesätyöntekijät/osa-aikaiset) ei tiedä asioista oikeasti yhtään mitään. Myöskään resurssit eivät riitä käsittelemään tuhansien asiakkaiden asioita edes normaalitilanteessa, saati sitten häiriötapauksissa.


    Viasat alkoi vihdoinkin näkymään ja onhan se HD aika jees. Viasatin asiakaspalvelun vastausaika jokaisella soittokerralla kuitenkin alle 2min, yleensä 10sek. Eli jotain positiivista...
     
  8. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei kumpikaan, ne ei hyväksy linux vastaanottimia. Ei kuitenkaan tarkoita että ei saisi toimimaan.
    Lyngbox on aika kallis linux-pohjainen satelliittivastaanotin. Sekä Dr.Dish:in testeissä se ei pärjännyt kovinkaan hyvin. Lähinnä vielä keskeneräinen, mutta mikä nyt ei olisi.

    Alla muutamia linux-pohjaisia satelliittivastaanottimia.

    1 HD satelliittiviritin
    Ab-com IPbox 900 (noin 300€, 1 CI,0 korttipaikkaa)
    Octagon SF 918HD (noin 300€, 2 CI, 1 korttipaikka)
    Kathrein UFS 910 HDTV (noin 350€, 2 CI, 0 korttipaikkaa)
    Dreambox 800 (noin 450€, 0 CI, 1 korttipaikka)
    Humax iCord HD (noin 450€, 2 CI, 0 korttipaikkaa)
    Ab-com IPbox 9000 (noin 550€, 2 CI, 2 korttipaikkaa)
    LyngBox (noin 670€, 2 CI, 0 korttipaikkaa)

    2 HD sateliittiviritintä
    Ab-com IPbox 9000 (noin 670€, 2 CI, 2 korttipaikkaa)
    Dreambox 8000 (noin 750€ ?, 2 CI, 2 korttipaikkaa)
    LyngBox (noin 800€ ?, 2 CI, 0 korttipaikkaa)
    Reel Multimedia Reelbox Avantgarde (noin 1400€, 2 CI, 2 korttipaikkaa)
     
    Viimeksi muokattu: 20.07.2008
  9. valtee

    valtee Guest

    Jep. Tämä jäätävä totuus koettelee minua päivittän töissä ;) Tällä hetkellä Viasatin uusi asiakaspalvelu lueskelee minun 30 sivuista ohjeistusta, jonka olen tehnyt asennusliikkeen edustajana heille täysin veloituksetta - syynä se, että alkoi vituttaa niiden käsittämättömät selitykset asiakkaille.

    Teen nykyisin jatkuvasti "tarkistussoittoja" aspaan, jolloin kyselen näitä perusasioita uudestaan ja uudestaan sekä vertaan eri aspalaisten vastausten ripeyttä ja paikkaansapitävyyttä.

    Viasatin kanssa olen usein keskustellut aiheesta. Itse Nordlund totesi viime tapaamisen yhteydessä, että he ovat nyt nöyrästi myöntäneet virheensä (ei tosin asiakkaille vaan asennusliikkeille) ja sen myötä keskittävät budjettinsa ongelmien korjaamiseen.

    Edelleen mua kuitenkin ihmetyttää esim. Itella Logisticin töppäilyt laitetoimitusten suhteen, kun välillä asiakkaiden saamat paketit ovat niin raiskattuja, että niistä puuttuu puolet asennuksessa tarvittavista osista.
     
  10. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En minä näe Viasatin asiakaspalvelua mitenkään suurena ongelmana. No on se totta että ne ei tiedä paljon mitää, mutta ovat kohteliaita ja yrittävät kuitenkin. Viasatilla on paljon suurempia ongelmia kuin heidän asiakaspalvelunsa. Laittaisin heidän asiakaspalvelunsa vasta kolmanneksi ongelmaksi.

    1. Satelliittivastaanottimen valikoiman vähyys.
    - Asiakkailla ei ole valinanvaraa, eli otettava se mikä sieltä tunketaan käteen. Mistä hankkia uusi Viasat vastaanotin, kun 3 vuotta vanha hajoaa. Ei niitä oikeastaan missään myydä ja jos myydään niin vaihtoehdot lasketaan parilla sormella. Viasat tarvitsee CAM:in, koska yritykset eivät halua valmistaa sisäänrakennetulla NDS videoguard systeemillä heidän vastaanottimiaan.

    2. Suomalaisten kanavien ja suomenkielen puutteet.
    - Suurin osa Viasatin kanavista on keskittynyt ruotsinkielisiin kanaviin. EPG on monelta osalta ruotsin kielinen ja info tekstit osittain ruotsiksi. Suomenkielen peruskanavat TV1, TV2, MTV3, Nelonen ja SUB on poistettu palvelusta. MTV3 maksulliset kanavat on rajoitetulla katseluajalla, esimerkiksi Sub Leffa. Myös MTV3 Scifi puutuu kokonaan, vaikka vastaava kanava löytyy ruotsin palveluista (TV4 scifi).

    3. Asiakaspalvelun teknillinen tietämättömyys.
    - Tämä johtuu todennäköisesti Viasatin typerästä hallinnosta ja he luulevat että joku yleinen asiakaspalvelu osaa vastata teknillisiin kysymyksiin. Minulle sanoi Viasatin teknillinen kaveri että ei ole koskaan edes näynyt Viasatin vastaanotinta. Kylle ne sen palvelun aktivoinnin ja laskutuksen hoitavat, mutta se tekniikka.

    Miksi joku suomalainen ottaisi Viasatin palvelun, kun ei tahdo saada tarvitavia laitteita, eikä palvelussa ole edes suomalaisia peruskanavia?

    PS: Minulla on Viasat ja Canal Digital palvelut

    Jos Viasat haluaa kilpailla Suomessa, niin sen pitää panostaa viiteen kohtaan.

    1. Vastaanotin valikoiman laajentaminen CAMin avulla.
    2. Suomalaisten kanavien lisääminen palveluunsa.
    3. Suomalaisen asiakaspalvelun teknillisen osaamisen kehittäminen
    4. Suomenkielen toimiminen EPG:ssä ja info teksteissä.
    5. Laitteisto toimitusten toimivuus ja paikkansapitävyys.
     
    Viimeksi muokattu: 20.07.2008
  11. valtee

    valtee Guest

    Ohessa hieman tarkennusta Lumikin listaan - en ole täällä puolustelemassa Viasatia. Lupaan viedä nämä asiat kokonaisuudessaan Viasat Finlandin ylimmän johdon nenän eteen.

    Ei tule ikinä tapahtumaan. Viasat Finland on CAMien puoltaja, mutta konsernijohto ei asialle lämpene. Myöskään salauksen kehittänyt NDS Group ei salli salausjärjestelmänsä käyttöä moduuleissa.

    Viasatin harmiksi Canal Digital sai pitää yksinoikeutensa mm. MTV3 ja Sub kanaviin. Näin ollen Viasat katsoi paremmaksi keskittyä lisäkanavien tarjoamiseen (se kun heidän päätoimialansa kuitenkin on) suomalaisten kanavien sijasta.

    Viasat on ilmeisesti myös "säästölinjalla" sillä jotain uutta heiltä on varmasti tulossa lähiaikoina ;)

    Combon puuttuminen on hieman ikävä asia, sillä suurin osa asiakkaista ei halua lisää kaukosäätimiä ja toivoisi kanavien katselun onnistuvan yhdellä laitteella. Tämä on suurin syy siihen, miksi kotimaisten kanavien katoaminen Viasatin tarjonnast aiheutti närkästystä. Myös ikäihmiset kuvittelivat, että tämä "edulliseksi digiratkaisuksi" tarjottu paketti olisi yhtä helppo jakaa kodin jokaiseen televisioon. Satelliittijärjestelmän erot harava-antennijärjestelmään tulivatkin ja tulevatkin edelleen yllätyksenä monelle peruskäyttäjälle.

    Kyllä Viasat tätä vauhdilla korjaakin, mutta kuluttajalle se näkyy varmaankin vasta vuoden vaihteen jälkeen. Keskustelen heidän kanssaan asiasta kunhan palaavat lomiltaan.

    Ongelmaa ei esiinny HD-laitteissa:

    Samsung DSB-H670N (HD vastaanotin)
    Pace TDS-850NV (HD vastaanotin)

    Minulla on käytössä neljä Viasatin vastaanotinta: molemmat HD-vastaanottimet sekä hieman vanhemmat Thomson DSI-4200 sekä Samsung DSB-560NV. Thomsonissa EPG on aina ollut suomeksi, samoin infot. Samsung DSB-560:sta oli heti niiden markkinoille tultua pieni testierä, jossa oli EPG käännetty Suomeksi. Sen jälkeisissä laitteissa ei näin ollut tehty vaan ne päivitettiin asennuksen jälkeen. Tämä päivitys kuitenkin katosi ilmasta reilu vuosi sitten. Ilmeisesti samalla taajuudella aloitettiin ajamaan päivityksiä uusiin HD laitteisiin, joita tuolloin testattiin aktiivisesti.

    Toimitusaika on, Itellan ottaessa logistiikan haltuunsa, pitänyt suht' hyvin paikkansa. Paketit ovat saapuneet n. 3 vuorokauden kuluessa asiakkaalle. Sen erikoisemmin esittelemättä varsinaista syytä, on silloin tällöin laitteiden toimitusaika ollut jopa 1,5 viikkoa.

    Meille asiakkaat soittelevat (yleensä heti kun Viasatilta ei laitteita kuulu) ja kyselevät voiko asentajamme toimittaa laitteet asennuksen yhteydessä. Koko Etelä-Suomen alueella näitä tapauksia on 1-2 kuukaudessa, joten todella marginaalista puhutaan.
     
  12. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hieman selvennystä.

    Huono juttu, sillä mitä tehdä kun Viasatin omat vastaanottimet eivät kelpaa asiakkaille, koska eivät sisällä joitain tarvittavia omimaisuuksia?

    Esimerkiksi, DigiTV (combo), DiSEqC 1.2, CI-paikka conaxille, FTA mahdollisuus. Esimerkiksi itselläni on Canal digital, Viasat, kääntömoottori ja FTA kanavia, miten saan nuo toimimaan samassa vastaanottimessa?

    Kuinka monessa vastaanottimessa on nykyään sisäänrakennettu videoguard? Nämä lasketaan yhden käden sormilla, jos ei oteta enään huomioon markkinoilta poistuneita malleja, joita saa vain käytettynä. Canal voittaa Viasatin tässä 10 kertaisesti. Jos Viasatilla on 4 yhteensopivaa laitetta, niin Canal Digitalilla on ainakin 40:tä. Johtuen CAM:sta ja sisäänrakennetun conax tuen yleisyydestä.

    Onko ihme että kuluttajat pitävät Canalista enemmän, vapaampi vastaanotin valinta ja myös suomalaiset peruskanavat näkyvät.

    Yhdellä Satelliitti aiheisella foorumilla Suomessa oli kysely että katsotteko maksullisia kanavia. Tulos:

    31% Canal Digital
    18% Ilmaisia ainostaan
    12% Canal Digital + Viasat + muita maksullisia (esim Sky digital, PlusTV)
    11% Muita maksullisia (esim Sky digital, PlusTV), ei Canalia tai Viasatia
    10% Canal Digital + Viasat
    8% Viasat

    Eli Viasat 30% ja Canal Digital 53%. Huomatkaa kuinka vähän ihmiset ottavat _vain_ Viasatin palvelua, verrattuna vain Canal Digitalin. ( 8% vs 31%) Ihimiset ottavat pääsääntöisesti Viasatin palvelun Canal Digitaalin tai muiden palveluiden lisäksi, ei vain sitä. Kun taas Canal Digitalia otetaan pelkästään enemmän kuin muiden lisäksi. Canal Digital siis on useimmille riittävä, kun taas Viasat ei riitä suomalaisille, jotain puutuu.

    Tämä on huomattu, esimerkiksi Sub Leffa kanavan sisällön rajoitamissa. Sub leffa lähettä klo 12 jälkeen aina aamu 06:n saakka. Viasat rajoittaa kuitenkin sen näkyvyyden klo 20-6 välille. Kuinkahan moni meistä katsoo elokuvia klo 24-06 välillä?

    Ei pelkästään tämä, vaan minäkin toivoisin että voisin käytää Viasatia, Canalia ja FTA-kanavia samasta vastaanottimesta. Kahden tai jopa useamman laitteen käyttö on hankalaa. Minulla on jopa ohjelmoitava yleiskaukosäädin, mutta ei se muuta tilannetta, kun joutuu valitsemaan aina eri laitteita, vaikka ne voisi olla kaikki samassa. Ei saa esimerkiksi useamman palvelutajoajan ja FTA elokuva kanavia niputettua samaan listaan.

    Puhummeko samasta asiasta?

    Tarkoitan että välillä joillain kanavilla esimerkiksi se ohjelman pitempi infotieto on suomeksi ja välillä ruotsiksi. Kukaan ei ole vaivautunut kääntämään kaikkia tekstejä. Itse käytän EPG:tä vähemmän, lähinnä silloin kun haluan yleiskuvaa mitä mistäkin tulee. Tuo info ja sen lisätekstit ovat yleensä riitäneet.

    Vastaanottimeni on Nokia 9902S.

    Olen hankkimassa itselleni uutta sateliittivastaanotinta. Tuleeko se olemaan joku Viasatin tai Canalin hyväksytyistä malleista? Ei takuulla tule olemaan, kun yksikään niistä ei täytä edes perus vaatimuksia. Siksi menenkin linux pohjaisiin vastaanottimiin, joilla saan kaikki asiat toimimaan yhdellä vastaanottimella. Tietenkin epävirallisesti, kun mitään muutakaan vaihtoehtoa ei ole.
     
    Viimeksi muokattu: 21.07.2008
  13. valtee

    valtee Guest

    Ei luettelemiasi ominaisuuksia tulla varmaan koskaan näkemäänkään Viasatin laitteissa.

    Täytyy kuitenkin muistaa Conax-linkitys, joka estää paritettujen korttien päivittymisen moduulissa ja muissa parittamattomissa laitteissa. Kortit toki toimivat moduuleissa ihan normaalisti. Myös Viasatin kortti toimii hyvin NDS moduulissa (testattu on), mutta se ei luonnollisesti myöskään päivity.

    Jep, toi ja esim. "kanavapaikan jakaminen" kahden eri kanavaformaatin kesken on täysin käsittämätöntä.

    Samaa itsekin toivon, mutta eipä taida olla kovin realistinen ajatus koskaan...

    No sitten emme puhu samasta asiasta. Kukaan muu ei ole vielä minun kuulleni huomauttanut infotiedoista. Hyvä kuitenkin tietää, että niissä joku häiritsee!

    Näinhän se on pakko, kun ei jätetä vaihtoehtoja. Enpä usko, että se Viasatia pahemmin häiritsee käyttääkö Linux-pohjaista purkkia vai heidän omaansa. Kortin kopioiminen ja jakaminen on käyttöehtojen vastaista, ei se missä laitteessa sen kortin saa toimimaan ;)

    Muun muassa tästä syystä Canal Digital on hieman löysännyt paritusta, vaikka silläkin saisi aikaan niin helvetin, kuluttajan näkökulmasta katsottuna, kuin vaan mahdollista.
     
  14. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itselläni aivan sama aparaatti ja Via:n ja CD:n kortit samassa purkissa+ FTA noin parikymmentä satelliittia joita katselen.
    Viasat purkin oman lukijan kautta ja Canal D. CA modulin kautta, ainoa paha asia on että vian kortti on paritettava yhteen ja ainoaan vastaanottimeen, mutta jos vaihdan purkin vaikka dreamboxiin niin sen kortin voi parittaa uudestaan siihen uuteen purkkiin (Kokeiltu useammin ja toimii)
    puhelu Karlskogaan, tai 08 - 5220 0000 Tukholmaan niin saa uuden paritus numeron, tämä ei toimi ellet jo ole kummankin operaattorin asiakas. Siis Viasat hyväksyy minkä vastaanottimen hyvänsä jos olet jo asiakas heillä ja sinulla on kortti tämä kortti toimii myös CAM lukijassa. Sama asia on Canal digitalin kanssa ainoana erona meillä on että heillä ei pariteta korttia ja laitetta yhteen.
    Mielestäni on ovelaa ellei Suomessa ole sama käytäntö.
     
  15. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä se Viasat oppii kantapään kautta sen jälkeen kun ei ole asiakkaita.

    Ei Canal ole linkittänyt pitkään aikaan korttejansa enään.
    Yep, ei ole heillä enään paritusta käytössä uusille asiakkaille.
    Odottelen tässä Dreambox 8000:sen tuloa, joka pitäisi saapua ensi kuussa. On sitä odotettu jo pari vuotta ;) Jos se ei tule ensikuussa tai ilmoitusta sen "release" päivästä virallisille sivuilla, niin taidan ottaa AB-com IPbox 9000:sen. Jolla saa tehtyä samat asiat, sen softa vain on vielä kovin alkeellisella tasolla.

     
  16. janrei

    janrei Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitos mielenkiintoisista jutuista.
    Hyvä, että joku on ajamassa kuluttajan asiaa myös siellä Viasatin päässä.

    Seuraava koitos Viasatille on se kun jätin soittopyynnön isommalle herralle, että voin keskustella isommista hyvityksistä kuin kaksi viikkoa(sis. 10€ liittimet). Päällikkö palaa lomalta elokuun alussa, joten puhelua odotan elokuun puoliväliin mennessä. Ihme on jos puhelu tulee...
     
  17. valtee

    valtee Guest

    Soita mielummin Satvisioniin eka, niin saadaan kyllä asioita vauhditettua aika lailla ;)
     
  18. janrei

    janrei Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noinko on, että auttais..? Asun kuitenkin Jyväskylässä.

    Mutta jos auttaa nii ketäs siellä pitäis kysyä puhelimeen? ;)
     
  19. valtee

    valtee Guest

    Ihan sama kuka vastaa, kaikki autetaan parhaamme mukaan =)
     

Jaa tämä sivu