1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Viaccess, Conax yms. miten puretaan?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi GrooveMan 17.05.2002.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Dj Blind:

    No, mähän selitin ton jo kertaalleen... oot ihan oiheessa ja selitit ihan saman jutun kun mä aiemmin..
     
  2.  
  3. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    VerDicT:

    heitäppä mulle mailia.. osoite: grooveman@surfeu.fi
     
  4. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Joo... vielä kaikille tiedoksi tosta Humax IR-CI 4500-Z:sta... jos joku haluu sellaisen patchattuna niin voi ihan rauhassa ostaa sellaisen valmiina multa... vielä halvemmalla ja ihan samoilla toiminnoilla lähtee tollanen vanhempi versio Humaxista kuten VACI-5350... patchaus ei ole laitonta, joten voin myydä niitä halukkaille yritykseni nimissä... kiinostuneet voi heittää mailia poksiini: grooveman@surfeu.fi..

    Tää mun aiheeni taitaa olla suosituin koko afterdawnissa... tuskin mikään muu asia on herättänyt näin paljon keskustelua... dRD:lle terkkui... oisko mahdollista perustaa meille satelliitti-"hulluille" oma palsta?? mä en tällä hetkellä pysty omalle serverille laittaa mitään, kun päivitys veis paljon aikaa ja kun mulla on toi koulu, niin tulis ihan sairas kiire...

    Terv. Groove
     
  5. DJ_Blind

    DJ_Blind Guest

    GrooveMan: Kyselin kaverilta ja aD:stä vähän apuja oman foorumin perustamiseen, mä voin sellaisen väsätä. Olisiko GrooveMan ja Steppe kiinnostuneita Moderator pestistä tulevalla forumilla? ja Steppe, jos saisin sun email osoitteen?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 22.09.2002
  6. DJ_Blind

    DJ_Blind Guest

    Ja noita Humax 5400-Z Patched virittimiä pystyy ostaa mm. Keltaisestä Pörssistä, hinta taisi olla jotain 500 euroa, ja Samsung 9500 taisi olla 400 euroa. !!!Ja nämä ilmoitukset ei ole mun omia!!!
    Tämä on vain tiedoksi nille jotka eivät viitsi/halua tilata ulkomailta (Saksasta tai Ruotsista, ed. maissa sama sähköverkko kuin Suomessa.)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 22.09.2002
  7. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    DJ_Blind

    Mä oon sen verran tumpelo että musta ei saa moderaattoria tekemälläkään. Kiitos vaan kysymästä.
     
  8. Soultaker

    Soultaker Guest

    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 23.09.2002
  9. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    HUIJAUSTA koko kortti. Muistaakseni pankkitili menee thaimaaseen, Englantilaisen tilille. Nimeä en muista. Muissa foorumeissa varotellaan ostamasta.
     
  10. Soultaker

    Soultaker Guest

    ahaa, no vähän kyllä ihmettelinkin, että miksi tuota ei yleisemmin löydäkkään ja että on noin perkuleen kallis, halvemmalla saa melkein tilattua sen c+:n itelleen.
     
  11. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Joo... varokaa tosiaan tota Conax -skeidaa... ei ole myynnissä yhtään piraattikorttia tai laitetta joka purkaa salauksen ilman aitoa korttia.... joten älkää hyvät ihmiset uskoko moisiin lupauksiin... Mä tartten pari elektroniikkatekniikkaa hallitsevaa tyyppiä, jotta saatais tuo C-ongelma ratkaistuu.... Eli mailia vaan kaikki elektrogurut.... grooveman@surfeu.fi

    yhdessä me päästään historiankirjoihin kun ollaan avattu ISO "C" :)

    Terv. Groove
     
  12. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Dj_Blind:

    lisätään vielä tohon sun edelliseen Humax/Samsung juttuun, että jos joku haluaa todella halvalla noi, niin mailia vaan mulle.. niin järjestän.. kaikki modaukset on mun tekemiä... ja annan niille yritykseni puolesta 3 vuoden takuun... (siis modailulle..ja siitä aiheutuville vioille... lähinnä softa viat... eli jos heittelet virintäsi pitkin seiniä, niin takuu ei koske sitä)

    Terv. Groove
     
  13. mika2

    mika2 Guest

    miten saisi näkyyn triaxsin virittellä tiketit
    mailia mika74@jippii.fi
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.09.2002
  14. spige

    spige Guest

    Vihdoin löytyi hyvä keskustelu palsta suomesta.
    itse olen koittanut saada subtv.tä näkymään satelliitin kautta mutta ei millään,laite(nokia 9802s)löytää kyl aina kanavan ja txt tv toimii kanavalla,mutta ei kuvaa.GROOVEMAN! varmaan tietää mikä salaus niillä on siihen ja jos joku muu on saanut sen auki pistäkää infoo.kiitos
    Niin ja tota conaxia ei tunnu mistään löytyvän, mutta kyl se varmaan kohta on saaatavilla.mullakin on noit kortteja ja ohjelmointi laite siltä varalta.
    spige@nic.fi
    nim,ei kaapelitvtä
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.09.2002
  15. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    subtv on conaxilla. tuskin saadaan lähiaikoinakaan katsella kanaaleita.
    Nokia 9802 siinä on sisäinen viaccess joten sillä ei saa näkyviin subtv:tä. ellei osta tai vuokraa Conax cam modulia ja siihen virallista korttia. kortin vuokra on n.30 euroo vuosi. Muistaakseni. camiin joutuu maksamaan 100 euron pantin, sen saa takaisin kun lopettaa.
     
    Viimeksi muokattu: 24.09.2002
  16. spige

    spige Guest

    kyllä mulla on se moduuli ja viralliset kortit löytyy mutta ei se vaan näy.canal digitalilta ne sanoo ettei ole sopimusta tehty.Mutta kyllä joku systeemi siinä on koska txt tv näkyy.ihminenhän sen salauksenkin siihen on tehnyt.vinkkejä kaivataan....se on jostain ihan alyttömän pienestä kiinni, koska siinä on samat salaukset kun mtv3 ja se näkyy....
    spige
     
  17. rottis

    rottis Regular member

    Liittynyt:
    24.09.2002
    Viestejä:
    202
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Tarvitsen pikaisesti apua!
    Tietääkö kukaan analogiselle puolelle TV3ruotsi,
    ja 3+ tanska nyt voimassa olevia koodeja eli
    internet sivua josta ne saisi olen etsinyt niitä
    haku sivujen avulla koko päivän mutta en ole
    löytänyt ja aika käy vähiin kun TV3 S alkaa
    näyttään tänään tai oikeastaan huomenna kello
    01.15 Seitsemän päivää kolmannentuotantokauden
    jaksoja jotka suomen TV2 jätti niin ystävällisesti näyttämättä.
    Tosiaankin kaikki ne sivustot jolta olen aikaisemmin hakenut koodeja ja hex filejä oli
    lopettanut toiminnan ja minun kortti on sellainen että siihen on vaikea muutenkin löytää hex:sejä (ohjeman täytyy olla nordic 3.14
    EC-M kun piiri on PIC16F84)
    Kiitos jo etukäteen avusta !
     
  18. monroe

    monroe Guest

    hi-tziigatkaa solsat.com.. sky digital is finally (back) in finland. jos joku muistaa inhan monsters of rock shown!!! kanavia on biljoona ja maxaa ziljooona:ei vain kannattaa tutustua
     
  19. eska

    eska Regular member

    Liittynyt:
    12.01.2002
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    rottis, täältä varmaan löytyy kaikenlaisia hexejä ja koodeja. Myös D2-mac.
    www.eurocrypt.net
     
  20. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    rottis:

    Katteleppa tuolta: www.vkeys.nip.net
    veikkaan että sieltä löytyy..

    Terv. Groove
     
  21. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    spige

    Oletko koittanut päivittää koneesta kanavat jos siellä olis vaihtunut vid, pid, sid tai jotain muuta.
    SubTV: 12054 H 28000 vid 516 aud 656
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu