1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Viaccess, Conax yms. miten puretaan?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi GrooveMan 17.05.2002.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. eska

    eska Regular member

    Liittynyt:
    12.01.2002
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä au-file noista toimii. Eli mistä löytäisi toimivat SA:t ja MK:t Viasat kanaville?
     
  2.  
  3. figaro

    figaro Member

    Liittynyt:
    11.02.2002
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  4. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Eska:

    Heitä mulle mailia, niin annan sulle salasanan ja käyttiksen yhteen download-mestaan... sieltä löydät aina uusimmat MK ja OP avaimet...

    Edit: Hitto... osoite unohtu... elikkä: grooveman@surfeu.fi

    Terv. Groove

     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 15.09.2002
  5. maxpain

    maxpain Guest

    Voisiko joku mailata minulle uusimman softcam.key:n? maxpain80@yahoo.com
     
  6. JK1

    JK1 Guest

    Vaikuttaa siltä että Ticketit ei enää näy?
    Olisko Viaccess2 jo käytössä?
    stopstopilla oli eiliset koodit, mutta ext.hexit oli päivitetty 9.9
     
  7. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ticketit ja tv 1000 näkyy edelleen, tai ainakin näkyi päivällä.
     
  8. pekk

    pekk Member

    Liittynyt:
    16.09.2002
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voiskos joku jeesaa mua? oon ihan newbie nois jutuissa, mutta kiinnostusta olis kyl. eli siis mitäs tarvitsen että saisin näkyyn noi canal+:t sun muut kanavat televisioon. tarvii ainakin vastaanottimen. mikäs olis tollanen halpa ja hyvä vaihtoehto. lautasia löytyy kaksin kappalein ja universaali pääte tai miksi sitä sanotaan. sit joku smartcardi ja programmeri sille... millasia ne pitäs olla? mitäs vielä?


    btw.. näkyyks analogi puolelta enää nykyään yhtään mitään kivaa? löytys nimittäin tuolta kaapin pohjalta toi vanha analogi vastaanotin :) mutta eipä sieltä enää taida mitään tulla, vai?
     
  9. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Samsung 9500 on ihan hyvä kone. Sen ohjelman saa muutettua niin, että saa useamman salauksen purettua(seca, viaccess, conax). Luin jostain et viaccess2 kanssa olis ongelmia. Ei varmaa tietoa. Jos näin on en suosittele. Korteista riittää tällä hetkellä coldcard(16F84+24LC16), Funcard4:ään saa useamman salauksen, myös TPScrypt. Programmeri mieluiten useamman eri kortin ohjelmoiva. Eipä muuta kai. Poijjaat muita vaihtoehtoja?
     
  10. maxpain

    maxpain Guest

    Puuceeheen digi-s kortti ja oikeat softat.

    Eilen testailin purkaa astran kanavia. Melkein kaikki aukesivat. Astra on vaan huono kun ne filmit on dupattu saksaks yms.
     
  11. DJ_Blind

    DJ_Blind Guest

    Humax 5400 Patched taitaa olla nykyään "ammattilaisten" käyttämä, koska siinä on salauksenpurku seuraaville: Irdeto, Seca, Viaccess, Nagravision, Betacrypt sisäänrakennettuna. Laite on tavallinen Humax 5400-Z joka on "patchettu" liittämällä kaapeli vastaanottimen ja tietokoneen välille, sitten ladattu laitteeseen uudet ohjelmat, jolloin se pystyy purkaamaan ed. mainitut salaukset. Voit samalla muuttaa tietokoneella mm. stelliittilistoja ym. asetuksia helposti. Jos et halua tehdä "patchausta" itse, voit ostaa sen Saksasta valmiina, hinta n. 400 eugenia...
    Voittaa kuulemma kaikki Nokian Mediamasterit jne.
     
  12. JK1

    JK1 Guest

    No sitten ohjeet miten "patchaus" tapahtuu
    Nö löytyihän ne netistä...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.09.2002
  13. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Joo... kyllä poijjat on oikeessa ton Humax 5400-Z:m kanssa... se on aika hyvä vastaanotin... ja todellakin hakkaa kaikki Nokiat... jos ette ole huomannut, niin melkein kaikissa Nokian tuotteista on softa puolella vikaa... mulla on itellä kolme Nokian vastaanotinta (2x 9802S ja 1 x 9800S) toi 9802 kaatuu välillä aika pienestä... menee nimittäin tosi herkästi välimuisti loppuun.. sitten se tilttaa.. ja sille joutuu tekee tehdas-resetin... eli jos jollain on ongelmia Nokian kanssa niin tässä ohje, kuinka teet täyden välimuistin nollauksen... (käytetään vain huolloissa) joten ei kannata viedä masiinaa huoltoo, kun ne kuiteskin korjaa sen vaan kahdella napin painalluksella... muutenhan noita vastaanottimia ei korjata - ne antaa aina uuden tilalle... Elikkä resetti tehään Nokian laitteisiin seuraavasti:

    toiminto suoritetaan laitteessa olevien kanavanvaihtonappien, eli nuolinappien avulla... painat nopeesti ylös napin ja heti perään alas napin.. "siis ylös ja alas"... "ylös ja alas".. ei tietenkään napit samaan aikaan pohjassa...

    Kannattaa myös tsekata noita Samsungin vastaaottimia... myös Triax tarjoaa erittäin kilpailukykyisen vaihtoehdon.. Mä ainakin vaihdan noi romut tohon Humax VC-CI 104:seen... on ihan sikahyvä laite... sisäinen Via ja Conax.. ja muistaakseni 4000 muistipaikkaa kanaville... kun noissa Nokian romuissa on vaan jotain 2000!!!

    Ja viestiä nimimerkille "pekk":

    Jos osaat tehdä itse ohjelmointilaitteen niin voin kyllä lähettää sulle ohjeet sellasen tekoon.. Suosittelen että hankit tuollasen Funcardin vaikka FunCard 2 wafer (AT90S8515-A + 24lc64) sen voi tilata vaikka tuolta www.chipcardstore.com
    ite tilaan kaikki kortit sieltä... saa ihan mukavat paljousalennukset :)

    Tällä hetkellä ei ole julkaistu Co**xin avaimia... Via1 on purettu, mutta tuskin Vi**at siirtyy sitä käyttämään, joten noi via1 avaimet toimii vielä... käyppä kattomassa uusimmat OP-avaimet osoitteesta: www.vkeys.nip.net

    Terveisin, Groove

    Ps. mullehan voi mailata, osoitehan on tuo kaikille tuttu: grooveman@surfeu.fi

     
  14. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Noh, perhana... toihan on ihan sika helppoo.. modata tollanen Humax 5400!!!
    Noita (128K x 8) CMOS Eprom-piirejä saa Suomestakin... softat ja kaikki niihin löytyy valmiiksi kirjoitettuna netistä... ei hemmetti... nyt tuli kyllä uusi projekti... taidan tehdä itelleni tollasen mukavan vastaanottimen...

    Terveisin, Groove
     
  15. julmanen

    julmanen Guest

    Oisko jollain vinkkejä mistä sais hyvän HEX - editorin EEPROMille
     
  16. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeksi muokattu: 17.09.2002
  17. rampe

    rampe Member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hello! mulla olis tollanen vanha kortti 16c84 & 24c16 , saakohan sillä mitään kanavia enää näkyviin?? ohjelmointi laite joku PRO "dipeillä" viittiskö joku jeesata jos löytyy ohjelma & koodit millä saa toimii!!vai onko kortti menneen talven kamaa. viritin nokia 9802s.
     
    Viimeksi muokattu: 18.09.2002
  18. akes

    akes Guest

    Voisko joku auttaa mua mulla on philips DVB-viritivalmiiksi salausjärjestelmä on conax cas3 käykö semoinen valmiiksi ohjelmoitu kortti suoraan laiteeseen tarteeko sitä ohjelmoitia
     
  19. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Rampe
    tonydoelta löytyy semmonen kun Via AU Goran Alternative 1009. sillä pitäis näkymän viasatit. pidä 2-3min samalla kanavalla eism. TV1000. Hetken kuluttua aukeaa. Jos onni suo.
     
  20. Soultaker

    Soultaker Guest

    kovastihan tämä aihe itseäänkin kiinnostaa, varsinkaan kun en ole koskaan päässyt taivaiden tarjonnasta nauttimaan ;) eli mitäs sitä nyt sitten kannattaa oikeesti hankkia? telkkari multa jo löytyy.. :) saapi meilatakin soultaker@sunpoint.net
    toi conaxi homma kyllä hieman harmittaa.. :(

    Edit: tosin, on mulla kyllä kaapelikin... siihenkin neuvoja otetaan vastaan hmmm... :)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.09.2002
  21. karle

    karle Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä ihmettä,tarvitseeko jonkun vielä päivittää via1:sen masterkey:tä???

    En oo huomannu päivitystarvetta tai muuta häikkää ja Ticketit on toimineet ihan normaalisti.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu