1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Viaccess, Conax yms. miten puretaan?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi GrooveMan 17.05.2002.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. figaro

    figaro Member

    Liittynyt:
    11.02.2002
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    öh..

    liityn keskusteluun ja sanon et mihin on vaan lukko keksitty niin on siihen avainkin.. vai miten se menikään..

    toivottavasti ei ei ruudut piemene.. :)
     
  2.  
  3. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Mutta nämä "miehet" ei taida sitä löytää :)
     
  4. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Sanotaanko näin, että mä oon tainnut löytää takaoven via2 järjestelmään... koitan vielä sitä aidolla kortilla... tartten teidän apua, että löytäisin jostain sellaisen.. mistähän niitä sais, kun Via*at käyttää vielä tota Viaccess 1:stä...

    Terveisin, Groove
     
  5. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    No, ei vaiskaan... kunhan yritin herätellä toiveitanne... kyllä sen joku vielä purkaa... mutta siihen menee ihan he**tisti aikaa... Pitäs vain saada kokoon sellainen iso porukka, joka hallitsee ton sirukortti-tekniikan...

    löytyisköhän täältä sellaisia tyyppejä.. olisin itse valmis perustamaan jonkun tekniikankerhon, jossa voitas pohtia kaikkia ongelmia ja sitten kertoa muille mitä ollaan keksitty...

    -Groove-
     
  6. jaska6

    jaska6 Guest

    Kyllä työ poijjat aika harrastelijoita ootta.
     
  7. miikka

    miikka Guest

    mulle jäi hieman epäselväks et minkä laiselle kortille pystyy polttelee tota conaxia...?
    (esim millanen kortti toi dreamcard on... onko se funcard vai mikä..?)ja sitten haluaisin tietää toimiiko se jos lukee esim alkuperäistä c*n*l d*git*alin korttia ja sitten polttaa ne tiedot vaikka funcardille?

    -miikka
     
  8. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Mitäs jos jätkät unohdetaan tää koko keskustelu.. pysytään kaidalla tiellä ja maksetaan kaikesta turhasta....

    Terv. Groove
     
  9. miikka

    miikka Guest

    tuota niin eikö joku voisi vaikka perustaa jonkun keskuste´lu palstan suomeksi jossa vois puhua näistä sat. asioista ym.?

    -miikka
     
  10. karle

    karle Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jaska6:
    Niin ollaan,siis ollaan aika harrastelijoita.Liity mukaan ja oo iloinen!!
     
  11. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    JoopS... mä koitan kehittää jonkinlaisen satelliittitekniikkasivuston tonne omalle servolle... kuhan kerkeen.. koulua on nimittäin niin paljon, ettei ehdi kissaa sanomaan.... Pidetään nyt toistaiseksi täällä tätä keskustelua... katotaan sitten, mitä tulevaisuus tuo tullessaan... :)

    Terv. Groove

    Ps. Unohtu vielä sanoa, että ei tää satelliittitekniikka kovin vaikeeta ole, jos se oivaltaa.. mä itsekin opettelin parissa kuukaudessa viiden (n. 300 sivusen) kirjan sisällöt noista asennuksista, suunnittelusta, laitteista yms... Tähän mennessä mulla on aika mukava työkokemus tolla alalla... vaikka olenkin vasta 18 vuotta... Tsempatkaa... saatte vielä hyvän ammatin jostain antennifirmasta.. ja eihän sitä koskaan tiiä, kenet mäkin täältä löydän omaan firmaani... :) Että sillain...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.09.2002
  12. satman

    satman Guest

    Via2 on purettu jo pari kuukautta sitten! Koodeja ei ole vain annettu julkisiksi vielä. Eikä ole varmaa tuleekokaan niistä julkisia!! Itse löysin ne aivan sattuman kautta!
     
  13. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    No, tuohon minä en kyllä usko.. se nimittäin niin iso avain-avaruus, että sen purkamiseen menee jonkin aikaa... miettikää nyt hyvät ihmiset... niitä avaimia on 64^2 eli ihan helvetisti.. kaikki tällä hetkellä olevat Via2 kortit on aitoja kortteja, joita noi ulkomaalaiset frimat myy... Jos "satman" voi jotenkin todistaa mulle väitteensä niin nostan hattua... mulla on nimittäin niin paljon kavereita, jotka purkaa noita kanavia parhaillaan... Jos kukaan sattuu tuntemaan Eestiläisen Onunon... niin tietää mistä mä puhun.... saan kuulla heti, siis heti, kun avain on löydetty ja saan sen käyttöön heti... Että eiköhän heitetä noi "satman"in jutut roskiin... :)

    Terv. Groove
     
  14. DJ_Blind

    DJ_Blind Guest

    Tämä internet on siitä hyvä paikka koska kaikki tieto mikä täällä liikkuu on aina 100%:sesti totta. En ole vielä itse koskaan törmännyt ku*etukseen internetissä. ;) 50% internetissä liikkuvasta tiedosta on joko vanhentunutta tai valhetta.
     
  15. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Niin... no, sehän on jokaisen oma asia mihin uskoo.. mä uskon niihin mun kavereihin, joten ei siitä sen enempää... Jos "satman"illa on Via2 purettuna, niin onneksi olkoon vaan! Sun ei tartte sitten muuta tehdä kun nauttia...

     
  16. julmanen

    julmanen Guest

    Tere ! Voisko joku ystävällismielinen antaa muutaman vinkin..?? Itelläni on vielä vanhoja MM2 kortteja (16F84 + 24c16 erillisillä IC-piireillä). Saako näihin digi-koodeja sisään..Jos saa, voisko joku suositella hyvän paikan ! Entäs mitä softaa käytätte ! Itelläni on vielä vanha ludipipo - pohjainen ohjelmointilaite.Toimiiko enää digikoodien kanssa ?

    Kiitos etukäteen !
     
  17. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä ne toimii vielä kunnes via1 ja muut vanhat salaus järjestelmät jatkuu. Sitten tarvii isompaa korttia.

    http://www.satviewuk.com/hex_files.htm
    Itse käytän Via au_all.hex. mutta ei löytynyt enää tuolta.
     
  18. miikka

    miikka Guest

    onko viasatit vaihtanut MKita? mulla loppu eilen Au toimimasta.onko kellään toimivaa AU:ta
    josta vois kattoo uudet Mk:t ym.?

    -miikka
     
  19. miikka

    miikka Guest

    Onko viasatit vihtanut MKita? mun AU loppu toimimasta eilen.jos ne on vaihtanut niin voisko joku olla niin kiltti ja lähettää mulle jonkun toimivan fun au filen josta voisin katoo ne tai sitten ihan pelkät koodit kiitos.

    -miikka
     
  20. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin loppu minullakin. Löyty koneelta onneksi nokialaiseen uusi. Tehty 8.6.02 ei tietä kauan toimii.
     
  21. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu