1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Viaccess, Conax yms. miten puretaan?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi GrooveMan 17.05.2002.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Nyt kyllä kysyt sellaista mitä en voi täällä kertoa. Esim. minä pystyisin hommaamaan sen.
    Ja "myydään" lehtiä kannattaa lueskella..
     
  2.  
  3. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    no, heitä mulle jotain infoa asiasta mailiini: grooveman@surfeu.fi

    olisin todella kiitollinen tiedoista...

    t. Groove
     
  4. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Hei! Auttakaa nyt joku mua... mä oon ihan lirissä näiden korttien kanssa... Voisko joku kertoa, miten mä saisin oikein noi koodit tonne kortille, kun mun vastaanotin ei tunnista niitä koodeja, jotka mä olen sinne korttiin tähän mennessä laittanut.. oisko jollain kokemusta noitten korttien oikein ohjelmoinnista?? Haluisin tän mun kokeilun valmiiksi, kun koulussa pitäs saada päättötyö valmiiksi... !!! Kiitoksia etukäteen kaikille..

    T. Groove
     
  5. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Hei! oisko täällä joku joka tietäs mistä sais Conaxin avaimet???

    Terv. Groove
     
  6. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    GrooveMan
    Oletko kokeillut asentaa
    1. Loaderin
    2. Eepromm
    lopuksi pic koska eeprom lataus
    tuhoaa pic`n tiedot
     
    Viimeksi muokattu: 25.06.2002
  7. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Ei vittu... ei tästä tule mitään...
    Mä unohdan koko jutun... kuka haluis ostaa tollasen vähän käytetyn ohjelmointilaitteen...

    Kiitoksia kuiteskin kaikille!

    Hyvää jatkoa...

    Terv. Groove
     
  8. karle

    karle Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Conax ja viaccess kortit kiinnostaa.Onko jollain sellaista korttia,jolla saisi kaikki maksulliset kanavat toimimaan eri satelliiteista? Oon kuullut huhuja,mutta en oo kohdannu vielä sellasta! Mailaa tietosi garlo@pp.nic.fi. Kiitos
     
    Viimeksi muokattu: 08.07.2002
  9. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    karle
    joudut ostaan irdeton ci cam ja muuttamaan sen ohjelman 2.018:iks. lisäksi funcard 3.
    saa näkyviin VIA,IRDET,SECA,NAGRA.ei conax.
    cam maksaa n.270 euro, kortti 13 euro.
     
    Viimeksi muokattu: 15.07.2002
  10. miikka

    miikka Guest

    juu...tietääkö kukaan voiko netistä löytää toimivia conaxin hexfilejä?onko kellään sellasta tai onko joku ostanut valmiin kortin jostain?
    steppe:mistä saa funcardin 13 eurolla???

    -miikka
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 15.07.2002
  11. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  12. karle

    karle Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miikalle.Alle 13 euron Funcard-kauppias löytyy Ruotsista,Malmösta.Osoite:www.sat.nu.Mutta postikustannukset lisäävät hinta...

    Onko kukaan kokeillut lukea alkuperäistä Canal+ korttia ohjelmointilaitteilla tai yrittänyt ottaa siitä kopiota?
     
  13. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Kyllä valmiita kortteja voidaan kopioida... esim. osoitteesta: www.chipcardstore.com saat korttien kopiointilaitteen... Eikä sitä Funcard 3 tartte minkään Viaccess -salauksen purkuun... Siihen riittää ihan hyvin tollanen vanhempi Goldwafer... joka ohjelmoidaan PIC:in läpi... Hintaa ko. kortilla on 6 euroa.. niitä saa myöskin tuolta ChipCardStoresta... Kannattaa tilata sieltä, koska tulee halvemmaksi, rahtienkin kera, kuin Suomesta tilattuna.. Esim. Hevnet myy samoja kortteja hintaan 30 euroa... Niin mä ainakin muistaisin...

    lisäksi.. Suurimmassa osassa vastaanottimista on sisäinen Viaccess purku... Joten ei muuta kuin kortteja peliin... Muhun saa parhaiten yhteyden ICQ:lla numero on: 164597795
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.07.2002
  14. karle

    karle Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Conax cards is back! Tai näin ainakin mainostaa linkki www.cardzone.org/ ja lupaa että kyseinen Wafer-kortti avaa kaikki Conax-suojatut kanavat Nordic-positioista... Hinta on kyllä tosi kova,sillähän saa jo virallisen kortin useaksi vuodeksi käyttöön!!! Mutta se,että sen hex:t vois kopioida ja jakaa ne tiedot 30:lle parhaalle kaverille...
    Käykääpä tsekkaamassa ja kommentoikaa...Jääkö niinku vähä huijauksen maku päälle??!!
     
  15. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    No, voihan helvetti... mitäs toi tommomnen Conax -hömpötys oikein on??? Miten ne voi myydä valmiita kortteja, kun liikkeellä ei ole yhtään HEX-filuja... mistä toi www.cardzone.org/ sais muka niitä HEX:eek:ja??? Ne koodit vaihtuu joka viikko niinku kaikissa salauksissa? Jos hankkii kortin tuolta, niin miten päivittää kortti. eli mistä uusimmat HEX:at??? Pientä kusetusta!!! Miksei joku voi purkaa sitä, niinku Viaccess 2:sta...

    T. Groove
     
  16. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    No, onkos kuulunut mitään uutta?? Miten Via2:sen purku onnistuu..?? onko ne "yliopistotyypit", joiden piti purkaa Conaxia, niiden koulun superkoneilla... onko ne edistynyt yhtään..??

    T. Groove
     
  17. karle

    karle Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viaccess 2:n koodeja näkyy olevan tarjolla osoitteessa http://hexkeys2.host.sk,mutta ne on positioihin 13E ja 19,2E. Toiminnasta ei ole testitietoa vielä...
    Onko tietoa,miten toimivat Canal+ kauppiaiden esittely kortit,päivitys ym. Voisiko Hex:t imuroida niistä?
     
  18. Reizer

    Reizer Member

    Liittynyt:
    24.07.2002
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viaccess2 EI ole vielä murrettu!
    Liity mukaan murtamaan Via2:ta.
    http://keysearch.da.ru/
    Valitse reunasta kieleksi suomi.
     
  19. karle

    karle Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Reizer.Ohjelma UCSKeyFinder on ladattu koneelleni ohjeiden mukaisesti ja olen saanut area:t s-postissa,muttei suostu toimimaan.Mikä neuvoksi?
     
  20. Reizer

    Reizer Member

    Liittynyt:
    24.07.2002
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eli kopsit vaa areas.txt tiedoston samaan kansioon kuin keyfinder... sit vaa ohjelma käyntiin ja pitäis toimii... ellei toimi niin en tiedä, itselläni toimii :)
    Menee muutes hetken ennenkuin mitään lukuja ohjelmassa näkyy, eli malta odottaa.
    Lisää infoa löytyy tältä forumilta http://forums1.asp-dev.co.uk/vkeys/default.asp
     
  21. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Okei... koittakaa nyt purkaa se Via2:n... eihän tästä tule kohta mitään, kun kaikki siirtyy käyttää jotain helvetin TPSCryptiä tai Viaccess 2:sta... Oisko missään sivull§a infoa siitä, missä vaiheessa koodin purkaminen on?? Kun tuolta DreamTeam:in kotisivuilta ei löydy mitään....

    Terv. Groove
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu