1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Viaccess, Conax yms. miten puretaan?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi GrooveMan 17.05.2002.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Oisko täällä ketään, joka ois ollut tekemisissä älykorttien kanssa.. tahtoisin tietää hieman lisää niiden käyttömahdollisuuksista, ohjelmoinnista yms.
    Kiitos etukäteen!

    Terv. Groove
     
  2.  
  3. laku

    laku Guest

    Viaccess on todella helppo purkaa, ostat vain 16F84+24LC16 kortti ja sille Super ohjelmointilaite. Koodit netistä ja Digitaalikanavat näkyy muös tiket kanavat.
    Koodi vaihtuu noin kerran viikossa.
     
  4. DJ_Blind

    DJ_Blind Guest

    Ticket ym. kanavat eivät näy enää kauan, koska Viasat siirtyy käyttämään Viaccess2 salausta jota ei ole vielä pystytty hakkeroimaan. Jos tätä viestiä lukee joku Viaccess2 salauksen purkamisesta kiinnostunut, käy osoitteessa http://keysearch.da.ru ja lue ohjeet joiden avulla voit osallistua "Brute Force" hyökkäykseen, jonka tarkoituksena on purkaa 2^64 numeroinen Viaccess2 koodi. Tämä voi viedä jopa vuosia, koodin pituudesta johtuen, siksi kaikki apu on tarpeen.

    Kiitos kaikille etukäteen!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.05.2002
  5. dallas

    dallas Guest

    Saako siis kaapeliverkon digikanavat näkymään ohjelmointilaitteella? miltä sivulta kannattaa koodeja tutkailla?
     
  6. DJ_Blind

    DJ_Blind Guest

    Kaapeliverkon kanavia ei saa näkymään ohjelmointi laitteella. Olen kuullut ohjelmasta nimeltä CableCrypt, vaatii tietenkin tv-kortin koneeseen, CableCryptilla saa purettua salauksen TV1000:sta Canal+:sta jne. kanavista. Löytyy hakukoneilla, suoraa linkkiä tännehän ei saa laittaa.
    Toinen vaihtoehto on rakentaa itse ns. "Digi-boksi" Se vaatii vain paljon taitoa ja kokemusta juottamisesta jne. Olen nähnyt "Digi-boksin" toiminnassa, ja se toimi hyvin, purki KAIKKI kanavat mitä kaapeliverkossa oli nähtävissä maksullisena ja ilmaisena, ei tarvitse tietokonetta hurisemaan viereen, vaan voi rauhassa katsoa tv:tä. Heitän pallon seuraavalle, osaisiko joku antaa ohjeita tälläisen "digi-boksin" rakentamiseen, olen joskus nähnyt suom. ohjeet netissä, mutta en muista enää osoitetta.
     
  7. DJ_Blind

    DJ_Blind Guest

    Tietoa näistä satelliittiasioista löytyy osoitteesta:
    http://www.satswiss.com/
    Ainakin linkit osio on kattava, joten sieltä löytyy näitä Hex koodeja, joita kortille täytyy kopioida että satelliitti digikanavat näkyy.
     
  8. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Joo... kiitoksia vastauksistanne... Voisko joku vielä kertoa sellaisen osoitteen, josta saa luotettavat HEX-koodit... joilla puretaan Viaccess 1 ja Conax!?
    Sinä, joka kerroit Viaccess 2:n tulemisesta: milloin arvioisit kyseisen koodauksen leviävän yleisesti.. oon huomannut että jotkut kanavat Astrassa ja Hotbirdissä on suojattu kyseisellä koodilla... Missä vaiheessa koodin purkamisessa ollaan?? Eiks noi "vanhat mm2 kortit käy silloinkin kun Viaccess 2 on käytössä... eli voinko ohjelmoida PIC 16f84a + 24(l)c16 kortteihin Viaccess 2 purun?? Entä Conax? minkälaisia vaatimuksia se antaa älykorteille??

    Terv. Groove
     
  9. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    heittäkää vaikka maililla sen HEX-koodit omaavan sivuston osoite.... grooveman@surfeu.fi
    kiitos paljon vaivannäöstänne...
     
  10. DJ_Blind

    DJ_Blind Guest

    Luin jostain foorumilta että ns. kesäopiskelijat käyttäisivät yliopistojen tietokoneita tuolla länsinaapurissa, ja he saisivat purettua Via2 koodin ennen vuodenvaihdetta. Siis kesällä opiskelijat voivat käyttää hyväkseen Supertietokoneita vapaasti, ja niillä voi ratkaista koodia nopeasti. Joten jokainen jolla on mahdollisuus, niin tehkää samoin täällä Suomessa. En tiedä vielä noiden Via2 koodien ohjelmoimisesta korteille.
    Viasat +(muut firmat) siirtävät kanaviaan pikkuhiljaa käyttämään Via2 salausta.
    Ensimmäisenä Viasat siirtää todennäköisesti tilauskanavat esim. Ticket. koska niiden laiton käyttö tekee eniten tappiota Viasatille.
     
  11. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Joo! kiitoksia kaikille... sain todella paljon viaccessista selville antamienne tietojen avulla.. Vielä kyselin, että sattuisko joku tietämään jotain sivustoa, mistä löytyisi avaimet Conaxin purkuun? Haluisin C-Digitalin kanavat näkyviin... heittäisitkö osoitteen mailiini: grooveman@surfeu.fi
    Kiitoksia oikein paljon!

    Terv. Groove
     
  12. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Hei! Voisko joku auttaa mua, mä oon hieman kusessa ton yhen ohjelmointilaitteen kanssa... se on toi Voonix mark III... oisko joku ohjelmoinut sillä... mä en oikein ymmärrä, mikä siinä on kun se ei osaa ohjelmoida noita mm2 kortteja... mulla on Golden Arrow card (16f84a +24c16... se osaa ohjelmoida sen PIC:n mutta ei sitä Eepromia... mun tietääkseni se eeprom ohjelmoidaan sen PIC:in lävitse... mutta tää ohjelma ei kyllä suosti sitä ohjelmoimaan... ohjelma jota käytän on: IC-Prog v 1.04!! oisko jotain muuta ohjelmaa?? sellaista jota vois käyttää ton Voonix Mark III:sen kanssa... ??

    Terv.Groove
     
  13. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Sulle, nimimerkki: laku!!
    Mulla on tollanen 16F84+24LC16!! Mä en saa sitä kuitenkaan toimimaan... osaatko sanoa, mistä tämä johtuu.. Mulla on ohjelmointilaite: Voonix Mark III. Ohjelmointiohjelmana mulla on IC-Prog. 1.04A... mä olen kokeillut kyseisen ohjelman aiemmimpia versioita, mutta niissä on sama vika... Mä en nimittäin saa sitä ohjelmaa lukemaan tota eeprom-piiriä... se ei myöskään suostu kirjoittamaan siihen mitään...mä olen kokeillut ohjelmoida sitä eepromia PIC:in lävitse, mutta tulos on aina sama... Oiskohan vika sitten mussa?? Se ohjelma suostuu kyllä kirjoittamaan sinne PIC:iin, mutta kun yritän sen jälkeen ohjelmoida sitä eepromia, niin homma tyssää siihen... Toimin íhan ohjeiden mukaan... ohjeet löytyy osoitteesta: http://chipcardstore.com/?page=shop/voonix_manual&PHPSESSID=b1a66240568d82435df4bb93ec6795cf
    Voisko joku muukin auttaa, jos on kokemusta noitten korttien ohjelmoinnista... ja osaisiko joku vastata seuraaviin kysymyksiin??
    -kun noilla sivuilla, missä on niitä avaimia esim. viaccess:in purkuun on seuraavia termejä, joista mä en ymmärrä mitään... mihin ne pitää ohjelmoinnin yhteydessä laittaa??
    tässä on nää termit:

    -KEY esim. KEY: 0E
    -HEX esim. HEX: 27 C3 FB AB E1 B3 DA C5
    -SIDD esim. SIDD: 1750
    -REMOTE esim. REMOTE: 3800 5421 8432 3433 7224 4425 6336 5627

    Kiitos!

    Terveisin, Groove
     
  14. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Oisko ketään joka ois touhunnut noitten korttien kanssa??
     
  15. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    TV-kortti, CableCrypt softa ja kaapeli-TV niin kanavat alkaa näkymään.
    Käyttis ei saa olla NT5.X (Ellei ole tullut päivitystä)
    98:lla toimii.
    Linkkiä softaan ja ohjeisiin en sääntöjen vuoksi voi laittaa..

    Ei toimi kaikilla TV-korteilla, riippuu kortin piiristä, netistä löytyy ohjeet..
     
    Viimeksi muokattu: 10.06.2002
  16. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Joo... mutta kun mulla on erillinen DVB-viritin... mä tarviin ohjeita korttien ohjelmointiin!!!

    T. Groove
     
  17. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Tuossa en osaa auttaa, en ole ollut tekemisessä tollasen kanssa.
    Mut jos muita kiinnostaa niin TV-kortin avulla se onnistuu "helposti" ja halvalla..
     
  18. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Joo.. kiitoksia vaan.. mutta mä tykkään enemmän noista erillisistä vempaimista... :)
     
  19. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Sellasen vinkin voisin antaa sulle, että osta valmiiksi ohjelmoitu kortti.
    Niitä kyllä löytyy :)
    Ellet sitten itse välttämättä halua tehdä sitä..
     
  20. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    EDIT: Sama viesti tuli kahteen kertaan..
     
    Viimeksi muokattu: 10.06.2002
  21. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Jaahas... mistäs sellaisen valmiiksi ohjelmoidun kortin voi ostaa???
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu