1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Verkkoyhteyden jakautuminen 2 tietokoneen välille

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Typojack 15.10.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Typojack

    Typojack Member

    Liittynyt:
    23.10.2010
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    EDIT: olin huolimaton selatessani otsikkoja ja vasta nyt näin tuon "verkot" osion. Mielelläni sinne siirtäisin tämän ongelmani.
    EDITEDIT: eli älkää tänne vastatko yhtikäs mitään

    Olen nyt karkeasti pari kuukautta seurannut erilaisia yhteysongelmia ja miettiny mahdollisia keinoja korjata asia. Kaikennäköistä on ollut ja tullut. Adsl on pätkinyt, DNS ei yhdistä tai miten lie. Epäilin ukkosen kärsinyttä modeemiani ja sain vihdostaviimein lainaan toisen ADSL modeemin. Näyttäisi, että ongelmat korjaantui toisella modeemilla eli semmosen osto olis edes.

    Suurempi ongelma nyt on se, että pelaajana yhteyden pitää toimia moitteetta. Telewellin TW-EA501 ADSL-modeemiin on kytkettynä minun pöytäkone ja yksi läppäri. Läppäri on pelkästään selain/skype käytössä eikä vaatisi yhteyttä näiden toimintojen pyörittämiseen 2 megaa enempää. Käytössä on 8 mb sisään, 1 mb ulos adsl-yhteys soneralta ja tämän yhteyden pitäisi olla hyvinkin riittävä minun nettipelaamiseeni, mutta vaikuttaisi siltä, että kun läppäri olohuoneesta kytketään päälle niin sinne se koko 8 megaa valuukin. Ping nousee +300 eikä yksikään peli ole pelattava moisilla viiveillä. Molemmat koneet on kytketty modeemiin verkkopiuhalla minimoidakseni wlanin vaikutus, eikä tämänhetkisessä lainamodeemissa ole edes wlan ominaisuutta.

    Voisiko vika olla omassa koneessani vai jakautuuko yhteys nyt mahdollisimman idiootilla tavalla?
     
    Viimeksi muokattu: 15.10.2011
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu