1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Verkkokovalevy ongelma

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi skuuppa 08.03.2009.

  1. skuuppa

    skuuppa Member

    Liittynyt:
    04.02.2006
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis olen ostanut jo kaksi verkko kovalevyä ja yrittäny saada niitä näkymään PS3:ssa joo näkyy kovalevyt mutta ei mitään sisältö muuta kun PS3:sen vakio kansiot VIDEO PICTURES MUSIC.. Onko Teitoa missä on vika ?? ku kaikki keskustelut mitä olen löytäny niin kakki vaan puhuu kun on toiminut ??
     
  2.  
  3. Iguanodon

    Iguanodon Guest

    Viestiin kannattaisi vielä lisätä mitä verkkolevyjä olet kokeillut (valmistaja/malli), missä ja miten levyt kiinni (Lan/Wlan, kytkimen valmistaja/malli), mitä tiedostoja levyillä/kansioissa on, mitä olet jo yrittänyt tehdä...
     
  4. skuuppa

    skuuppa Member

    Liittynyt:
    04.02.2006
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Totta siis lacie internet space ja D-link DNS-313 siis olen pistäny sinne kaikki elokuvat, musiikit ja kuvat.

    Välillä se näyttäis löytävän jotain pikku videoita ja kuvia mut elokuvia varten mä niitä kyl ajattelin

    Kiitos avusta jos joku pystyy auttamaan :)
     
  5. Meetio

    Meetio Member

    Liittynyt:
    03.01.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No kokeileppa painaa kolmiota niin sieltä pitäis aueta näytä kaikki -vaihtoehto tai jtn tuohon suuntaan, ja sitte kun painat sitä niin tiedostojen pitäis näkyä. Ja kai sä oot formatoinnu ne kiintolevyt FAT32 muotoon?
     
  6. Iguanodon

    Iguanodon Guest

    Tämä koskee vain USB-levyjä. Verkkolevyissä media streemataan joten tiedostojärjestelmällä ei ole väliä, usein sitä ei pysty edes muuttamaan.
     

Jaa tämä sivu