1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

verkkokauppa ...tallinnan media myynti

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi gizm0 29.06.2004.

  1. zilli

    zilli Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2003
    Viestejä:
    234
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hauskaa luettavaa kun en ole ennen tiennyt tälläisistä teoston säännöistä.
    Jos tuo pätisi että aina kun tilaat yli 30 levyä ulkomailta niin pitäisi ilmoittaa teostolle ni heh.
    sama kun sanoin kaikille autoilijoille että ilmottaudu poliisille jos ajat kännissä, tai mene putkaan jos sammut yleiselle paikalle.
     
  2.  
  3. jpekkam

    jpekkam Guest

    Kauanko teillä on menny nuissa tilauksissa?
    Mulla ei oo vieläkään kuulunut mitään:

    Verbatim Datalife Plus 48 (6pktx20=120kpl)
    Tilattu: 01.07.2004 13:58
     
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Lähettää mailia tilauksen käsittelijälle ja kysyy mikä on tilanne.
     
  5. DVDR(W)

    DVDR(W) Guest

    Pari viikkoa meni, mutta levyt tuli perille. Sain muuten kuulla että Teosto oli sanonut verkkokauppa.com:lle että se 30 kpl raja pitää. Ja minulle taas sanoivat etteivät valvo sitä :) Ota niistä sitten selvää. Tulee ihan mieleen naiset tuosta Teostosta, ei niistäkään aina ota selvää.
     
  6. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En viitsi uutta ketjua aloittaa.
    Olen itse nyt siinä tilanteessa että pitäisi ainakin noida DVD+R:iä ja ehkä cd-levyjäkin tilata tuolta verkkokaupasta ja kysyisinkin niiden toimitusajoista.

    Hyvin monen paketin kohdalla siellä nettisivuilla lukee saatavuus 1-2 viikkoa tai 2-4 viikkoa.
    Kestääkö se tosiaankin noin kauan.
    Ajattelin tilata pari-kolme semmoista Verbatimin 25kpl spindleä ja niissä lukee 2-4 viikkoa saatavuutena. Eli joudunko odottamaan jopa kuukauden.
    On meinaan enää seitsemän kpl jäljellä vanhasta spindlestä eikä viittis suomesta ostaa.
     
  7. jpekkam

    jpekkam Guest

    No kyllä niissä näyttää menevän aikaa... Iyse tilasin 1.7.2004 eikä oo vielä tullu.
     
  8. Pusherman

    Pusherman Member

    Liittynyt:
    02.08.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tilasin ennenkuin toimitukset alkoi 50 Verbatim 4x DVD-R:iä ja viime kuun alkupuolella tuli perille ongelmitta. Hieman yli kuukauden siis kesti toimittaa levyt perille.

    Ovat tainneet aliarvioida tilausinnokkuuden, kun toimitukset on päässyt ruuhkaantumaan pahasti.
     
  9. -Tinke-

    -Tinke- Member

    Liittynyt:
    05.02.2004
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kannattais varmaan ottaa yhteyttä sinne verkkokauppaan tai jotain, mulla nimittäin tuli kolmessa päivässä. Oli kiva yllätys kun odotin että viikon parin päästä ois perillä.
     
  10. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Kyllä kestää, vähä yli 2 viikkoo jo venttaillu. No, odotellaan..
     
  11. blade81

    blade81 Active member

    Liittynyt:
    29.07.2003
    Viestejä:
    1,287
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse oon kans odottanu omaa tilausta heinäkuun 22. päivästä lähtien ja odotteluun kyllästyneenä kyselin asiaa Verkkokaupalta. Tässä vastaus:

    Hei

    Tallinnan toimituksissa on ollut ongelmia. Kaksi viikkoa sitten logistiikkakeskus, joka käytännössä hoitaa postitukset Tallinnassa, teki pieniä muutoksia tilauksen mukana toimitettavaan kuittiin ja paketin päälle liimattavaan osoitelappuun (lisäsivät mm. asiakkaan puhelinumeron). Samalla he onnistuivat rikkomaan kuittien tulostuksen, niin että kuitteihin ALV laskettiin tuplasti. Virheen korjaus kesti Tallinnassa lähes kaksi viikkoa ja sen aikana kaikki toimitukset sieltä olivat valitettavasti pysäytettynä. Toimitukset saatiin toimimaan jälleen viime viikon lopussa. Valitettavasti tauon aikana tilauksia ehti kertyä jonoon varsin paljon, joten jonon purkaminen vie oman aikansa.

    Pahoittelen ylimääräistä viivästystä yhteistyöyrityksemme puolesta.

    Ystävällisin terveisin,

    ******** *******
    Verkkokauppa.com, myynti


    Eli ei ihme, etteivät levyt ole vielä tulleet.
     
  12. jarmokap

    jarmokap Member

    Liittynyt:
    07.12.2003
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin To 5.8 iltapäivällä 50 kpl Commodore DVD+R 4X media 4.7GB (ilmainen toimitus) 23.90 euroa.

    http://www.verkkokauppa.com/main.ph...ch=1&cat1=Muut+tuotteet&cat2=Suoratoimitukset

    Seuraavana päivänä näkyi olevan toimitettu mutta vasta Ti 10.8 klo 9:30 tuli sähköposti jossa oli postin seurantakoodi.

    11.08.2004, klo 17:48 Lähetys on lajittelussa 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS
    12.08.2004, klo 11:46 Saapunut toimipaikkaan 11100 RIIHIMÄKI 10

    Joten alle viikossa tilauksesta saapuivat perille. Kerron ensi viikolla polttokokemuksista Optorite DD0401 ja NEC ND-1100A asemilla.
     
    Viimeksi muokattu: 13.08.2004
  13. DVDR(W)

    DVDR(W) Guest

  14. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    No huhhuh...1 kuukausi ja 1 viikko sai odottaa ennekuin tilaus tuli käsiteltyä. Pistin niille mailia ja kuulemma heillä oli ongelmia saada kyseisiä Verbatimin kiekkoja valmistajalta, jokin "viive". No, ens viikon alussa varmaan tulee kotio :)
     
  15. United

    United Member

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joopa joo ..Tilattu 17.07. Verbatimin DVD kiekkoja...ja tänään jo tuli 02.09..jos ei olis heittänyt paria emailia peliin, niin tiedä kuinka kauan vielä olis tarvinnut odottaa ! Paketti OK...että tämmönen tapaus tällä kertaa.
     
  16. Zombie2

    Zombie2 Guest

    Mitäs jos tilaa vaikka yhen boxin niitä missä on ilmanen kuljetus ja toisen missä ei oo niin tuleeko koko paketti ilmasiks vai miten on?
     
  17. jarmokap

    jarmokap Member

    Liittynyt:
    07.12.2003
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voit itse kokeilla postikulujen määrän valitsemalla ensin tuotteen, jolla on ilmainen toimitus ja sitten normaalituotteen ja sitten aloitat oston. Seuraavalta sivulta näet postikulujen määrän eri toimitustavoilla. Itse kokeiltuani postikuluiksi tuli 8,70€ kun lisänä oli 20 CD:n paketti.

    Commorode DVD+R 4x levyjen testauksesta voin väliaikatietona kertoa että Optorite DD0401 polttaa levyjä 8x-nopeudella mutta Neron CD-DVD Speedillä lukunopeus putoaa vakioksi 4x noin 0,6 GB:n jälkeen vaikka Nero Burning verifioi poltetun 4 GB:n alle 9 minuutin (poltto 9:20). Necin ND-1100A ei lue näitä 8x-poltettuja kuin 20% alusta kun taas 4x-poltetut se lukee hyvin (2x->5x). 4x-poltetun Optorite lukee 3,5x -> 8,11x (keskiarvo 6,12x, 3,88GB).

    Necin ND-1100A:lla jouduin kokeilemaan eri firmwareja jotta se onnistui itse lukemaan polttamiaan levyjä (vain 2.4x-nopeus tarjolla). Ensin päivitin Etnan "1iH0 7 (1.33) Bitsetting" -> "1.H1 7 (1.43) Bitsetting" mutta tällä poltettua Optorite ei tunnistanut levyksi ollenkaan. Seuraavaksi kokeilin "2.02 7 (1.30)"-firmwarella, jolla poltetun Optorite luki hyvin mutta itse Nec ei lukenut muuta kuin kuin levyn alkuosaa virheettömästi.

    Lopuksi vaihdoin firmwareksi hakkeroidun "ND-1300 1.0A", jolla Nero CD-DVD Speed lukee virheettä 2.08x -> 4.85x (keskiarvo 3.65x, 4 GB). Optorite luki sen yhtä hyvin kuin itse 4x polttamansa.

    http://etna.rpc1.org/nec/index.html
    http://etna.rpc1.org/nec/nec1100 to 1300.html

    Löysin yhden testin josta ilmenee alkuperäinen hongongilainen valmistaja mediakoodi 'VDSPMSAB 001':lle (Info Smart):

    http://www.cdr-zone.com/news.php?action=show&id=2273
    http://www.infosmart.com.hk/
     
  18. jpekkam

    jpekkam Guest

    Tilattu: 120kpl Verbatim 48X/52X,
    01.07.2004

    Saapunut: Postiin
    01.09.2004

    Että semmosta, joutu vähä aikaa ootteleen.
     
  19. jjouman

    jjouman Member

    Liittynyt:
    20.03.2004
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mä tilasin tänään 2100 cd-r ja 100 dvd+r...saas nähdä kuinka käy???
     
  20. gain

    gain Active member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1,005
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hyvin tuntuu tuo Verkkokaupan Tallinnan myynti tekevän kauppaansa esim. "Commodore DVD+R 4X media 4.7GB, ilmainen kuljetus, hyvitysmaksuton 50 kpl paketti spindlemuovikotelossa (ei yksittäispakattuja).", varastosaldona -280 kpl. Saa nähdä, pideneekö toimitusajat paljonkin.
     

Jaa tämä sivu