1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

verkko pelaamis ongelmat.

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi FULLHD 25.02.2008.

  1. FULLHD

    FULLHD Member

    Liittynyt:
    24.07.2007
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    terve.minulla seuraavanlainen pulma. olen juuri hommannut ps3 sen ja hommattua tuli tottakai nettikin. netti toimii mutta verkkossa pelaaminen ei. herjaa tulee eri servuille pyrkiessã connection failed ja check your firiwall settings. ja ompahan sitten heitetty ulos kerran jos pari playstation networkistakin? huomasin tuossa internetti asetus listalta ettã palomuurin nat asetuksena on nat3 eikö se pitäisi olla tyyppã 1? en pysty vaikuttamaan tuohon asetukseen ollenkaan tai sitten en osaa. annoin ps3 haistella lãhiverkko asetukset helppo asetuksella/automaatti haulla. mulla on kytkettynä ps3 seen telewellin tw-ea510v2 adsl modem router firewall wlan ap 802.11b+g ja nebulan laajakaista. auttakaa jos voitte.
     
  2.  
  3. msc1

    msc1 Member

    Liittynyt:
    16.12.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on nat 2. ota kaikki palomuurit pois päältä ja koita sitten... toivottavasti oli jotain apua.
     
  4. FULLHD

    FULLHD Member

    Liittynyt:
    24.07.2007
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    siis miten se kaytannossa tapahtuu? pleikkarista kasin? modeemin omalle valikolle ei paase ps3 selaimella..
     
  5. aleksi74

    aleksi74 Member

    Liittynyt:
    04.03.2008
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kaverilla riitti että klikkas telewellin modeemin asetuksista upnp:n päälle, se muutti natin kakkoseks. itellä a-link ja siihen tein porttien
    uudelleen ohjauksen niin että se on sillatussa tilassa, se muutti mun natin ykköseks ja verkkopelit rupes heti toimii.
     
  6. aleksi74

    aleksi74 Member

    Liittynyt:
    04.03.2008
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin ja sun täytyy tehdä se tietsikalla. ps3:lla ei onnistu. kun oot tehnyt sen tarkista tilanne ps:n verkko asetuksista, testaamalla internet yhteys...
     
  7. FULLHD

    FULLHD Member

    Liittynyt:
    24.07.2007
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitos paljon:) :)
     
  8. McTre

    McTre Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2008
    Viestejä:
    490
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Telewellin manuskasta löytyy. Ja jos ei muu auta. Soita telewellin tukeen.

    Ja mitä tuohon boxin conffaamiseen tulee. Linksyssin voi säätää vaikka PSPllä. Telewellistä en ole varma. purkin asetusten säätäminen lennosta on PSPllä kähvelää...
     

Jaa tämä sivu