543210:n tavoin sain vihdoin postia Oulun syyttäjävirastolta! Itsekkin suosittelen todella paljon tuon sähköisen rikosilmoituksen tekoa, 5min homma. Ja vielä jos joku ystävällinen viitsisi laittaa mulle Aholan yhteystiedot, kiitos
Itselle tuli vastaavasta tapauksesta viime viikolla esitutkintapöytäkirjan kopio. Siinä näkyy rikoksesta epäillyn tiedot, sekä muutama sivullinen nimiä joilla oli sama kohtalo kuin minulla.
Onneks löysin tämmösen keskustelun..tosin "vähän" liian myöhään. eli, täällä taas yks hyvin kusetettu. pleikka3:sta olin ostamassa > rahat tilille.. ja no sit näinkin tän keskustelun. ELI, saisko tännekki yksityisellä vähän niitä yhteystietoja, tämän henrin ja mieluiten myös sen vanhempien/äidin? pakko vähän jonkun kouluttaa totaki jätkää. kaikki maholliset tiedot yksityisellä tännekin päin siis, kiitti!
Kyseinen henkilö on koeajalla joten jos kesäkuuhun mennessä tekee jotain joutuu linnaan.. Sai ehdonalaista vaikka olikin jo kolmas oikeudenkäynti..
aijaa? kiitti milla tiedosta, ton tiedon avulla on ehkä hieman helpompi edetä tän jutun kanssa. ja vieläkin, jos porukka tietää yhteystietoi, ni antaa tulla vaan tännekin päin.
Kyllä hänestä tiedetään oon lukenu monta juttuu tästä tyypistä harrasti/harrastaa juttujaan monella eri sivulla ja foorumeilla ja kyllä siitä tiedetään. Saanut aika monet bannit ja ip bannit myös
Jooh, tän ketjun perusteella tän pitäs jos pikkuhiljaa saada tuomiotakin. Tässä juuri eilen manailtiin kuinka nämä huijarit oikeasti saavat temmeltää vailla kiinnijääntiä aika kauan. Tälläkin tyypillä 176 juttua: http://www.vartti.fi/artikkeli/1d2fd0f6-a0ee-4253-8c4d-613d6519d8ba
Että semmosta. Jepa jee. Miten tää voi vieläkin jatkua.. Ihan käsittämätöntä toimintaa, onhan tää Suomi joo hyvinvointivaltio: kaikki rikolliset ainaski voi hyvin ku saa vapaasti varastella kaikilta rahat ja pedofiilitkin saa niin lyhyitä tuomioita että niitä oikee hymyilyttää. Kaippa tähänkin jossain vaiheessa olis tulossa muutosta. En tajua, miksei kukaan(korkeampi arvoinen) ymmärrä toimia _ajoissa_ ja _kunnon_ tuomioilla, mutta ei niin ei.
Kyllä itse olen miettinyt samaa.. Rahaa olen menettänyt "epäonnistuneissa" nettikaupoissa parinvuoden sisään noin 500€. Se jos joku syö miestä(Ja varmasti myös naista!)! Koskaan rahoja en tule saamaan takaisin. Ilman lakiuudistuksia ihmisten kusettaminen netissä on paljon kannattavampaa kuin töiden tekeminen(ajallisesti ja rahallisesti sekä koulujakaan ei tarvitse suorittaa. [Nettihuijauksen erikoistutkinto xD]). Luulisi poliisinkin huomaavaan että kaikki ei ole ihan ok, jos vuodessa tulee useita tuhansia tutkintapyyntöjä koskien nettikauppahuijauksia.
Joo o tää sankari jatkaa duunia edelleen,ostin torista ps4 maksoin puolet ennakkoon mitä ei ois kandennu tehä,tänään tuli postista rikoksesta epäilty: Henri Markus Ahola, torissa ps4 nhl15 nimellä:Johanna Saapunki,Kuusamo