1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

VAROITUS! The Elder Scrolls IV : Oblivion

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Daziron 24.03.2006.

  1. Sammann

    Sammann Regular member

    Liittynyt:
    20.03.2006
    Viestejä:
    275
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    HmTT:
    jos katot mun muita postauksia niin huomaat kyllä, että ne on aikas helposti luettavia... ja jos se on huonoa-kielioppia, kun käyttää slangi sanoja niin fu! tää paikka ei ole mikään "yliopisto-poikien-äidinkielen-numeron-mahtailu-foorumi" vaan täällä autetaan niitä jotka tarvitsee apua vaikka ei osaisikaan kaiken maailman adverbejä yms.
     
  2.  
  3. kaiasp

    kaiasp Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    616
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olikohan missään netissä demoa tuosta?Jos vaikka koettas ennen ostoa.Muuten vois suoraankin ostaa mutta,aikaisemmin aika räiskintä pohjaista harrastaneena pakko koettaa ensin miten luonnistuu.:)
     
  4. lefa16

    lefa16 Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2006
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile kirjottaa googleen: the elder scroll oblivion demo tai jotain tuommosta.
     
  5. Solitude

    Solitude Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2003
    Viestejä:
    137
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa ostaa. FPS pohja sopii mainiosti koska peli pelataan (99%) first person -näkökulmasta. Itse ainakin olen huomannut että juoksentelu ympäri luolastoja on aika pitkälti samanlaista kuin fps peleissäkin - tarkkaa puuhaa kun hirviöitä saattaa istuskella (camp) kulman takana. Puhumattakaan ammuskelusta tai joukkomätöistä joissa saa käsi ja silmä olla tarkkana että ketä lyö jos alkuunkaan osuu.
     
    Viimeksi muokattu: 03.04.2006
  6. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Itsekkin yritin demoa haeskella, mutta eipä tuntunut löytyvän. Peliplaneetasta löyty 20 minuuttinen videopätkä tosta pelistä.
     
  7. lefa16

    lefa16 Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2006
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei varmaan oo demoa tuosta, kun en itekkään löytäny.
     
    Viimeksi muokattu: 03.04.2006
  8. Darius6

    Darius6 Guest

    Mulla ainakin ihan siedettävästi pyörii tuo peli,vaikka kone on pentium 4 2.66 Ghz,1gb ram,emo abit it7 max 2,näyttis club3d radeon x800xl. Mitä nyt se atin ajurien yhteensopivuuskälli (ei pysty antialiasta käyttämään) mutta siitäkin selvis vähän resoluutiota nostamalla. Kaikki "herkut" pelissä täysillä,fps ulkotiloissa 20-30,sisätiloissa enemmän.Hetkittäisiä latausnykimisiä sillointällöin,mutta ei pelaamista haittaa.
     
  9. lefa16

    lefa16 Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2006
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla toimii ihan hyvin 1024 x 768 resoluutiolla HDR päällä ja kaikki muut täysillä. fps on sisällä n. 60 ja ulkona fps on 20-30.(alla olevalla kokoonpanolla)
     
    Viimeksi muokattu: 04.04.2006
  10. -WK-

    -WK- Active member

    Liittynyt:
    12.10.2004
    Viestejä:
    1,654
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuon ruohon laadun asetuksia kun pikkasen muokkaa, pyörii peli hyvin myös ulkotiloissa eikä mitään oleellistä häviä:

    http://www.silgrad.com/wbb2/thread.php?threadid=1318

    en ole frameja mitannut, mutta ulkotiloissa tosiaan itelläkin tökki hyvin usein, tuon .ini-tiedoston konffaamisen jälkeen ei bandiittilaumankaan hyökkäys hyydytä konetta :) Tuo .ini-tiedostohan löytyy Omat Tiedostot - My Games - Oblivion kansiosta.
     
  11. puppe_b

    puppe_b Regular member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    843
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Todella hyvä linkki -WK- !
    Laitoin muuten samat asetukset kun linkissä, paitsi että iMinGrassSize=150 . Uudet ajurit + Grass-säädöt = (muutos alkuperäisestä) 25fps ---> 35fps.

    edit: nuo lukemat ovat keskiarvoja tiheässä metsässä.
    edit2: milloin virallisia päivityksiä alkaa ilmestyä?
     
    Viimeksi muokattu: 04.04.2006
  12. Anthonius

    Anthonius Regular member

    Liittynyt:
    06.08.2005
    Viestejä:
    616
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saisi jo niitä päivityksi kyllä jo tulla >:|

    Minulla on ollu onglemana pelin freezaaminen / jäätyminen kun esimerkiksi lataan jotakin savea. Usein se toimii niin että otan jonkun vähän vanhemman saven ja sitten kun pelin on se ladannut niin lataan uusimman. Quickasavea on edes turha yrittää lataa ensimmäiseksi sillä freezaautumien on 100% varmaa.

    Sitten kaikille on varmasti tuttu kaatuminen kun sammutetaan peli, niin se vaan kaatuu eli tulee se: Lähetetäänkö virheilmoitus~ Kyllä/Ei...

    No kyllä niitä muitakin virheitä on kuten esim. se yksi money glitch jonka avulla saa vaikka 1000000kultaa rahaa...
    Mutta sehän vie vain peli-ilon..

    saisi kyllä jo patchi tulla =)

     
    Viimeksi muokattu: 04.04.2006
  13. Jonfox

    Jonfox Member

    Liittynyt:
    10.07.2005
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    hmm, Monet varmaan miettii että miks tää ei toimi vaikka ois kuinka kova kone tässä tulee mun vastaus, jos sulla on windows Xp, mulla on, ei ollu päivitykset kunnossa, nii nyki aivan helve****i med asetuksilla, päivitykset laitoin kuntoon niin toimii high asetuksilla, suunnilleen kaikki täysillä loistavasti, näyttis geforce 6800Le, prossu AMD 2.1ghz mobile.
    1gt kingston vlr cl 2,5 400 väylällä. kyllä nyt on mukava pelata ku ei nyi juuri ollenkaan :),
    Ennen oli yhtä helv***ä

    Toivottavasti auttaa, jos ei niin sitten en tiedä, tämä auttoi minulla :)
     
  14. puppe_b

    puppe_b Regular member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    843
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis Windows XP:n automaattiset päivitykset vai mitkä ? Kumma juttu jos tuollainen vaikuttaisi pelin sulavuuteen noin paljon =/
     
  15. Jonfox

    Jonfox Member

    Liittynyt:
    10.07.2005
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu ne päivitykset, mulla se vaikutti. ennen ei oikeastaa kiinnostanu ees pelata ku nyki sen verta pahasti...

    Kukaa ei tietenkää kehtaa myöntää että on piraatti xp,
    no saahan ne silti päivitettyä
     
    Viimeksi muokattu: 10.04.2006
  16. NoMoreMe

    NoMoreMe Member

    Liittynyt:
    12.04.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hyvällä ystävälläni ja työkolleegallani(sama henkilö) on näytön ohjaimena [bold]gf6200SE Turbocache[/bold] Ja peli toimii vallan mainiosti. Vaikkei HDR- Valaistusta päälle saakkaan.

    Silti ensimmäisessä viestissä sanottiin gf6800--->
    nVidia: nZone sivuilla sanottiin peliin tarvitsevan gf5700---> ja gf6800---> suositus.
     
  17. nuubler

    nuubler Member

    Liittynyt:
    22.04.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    munk oneen kokoonpanot ovat: 255.5 ram. video kortti on: radeon
    9200SE . vertex shader 1.1. Pixel Shader 1.4. eli mun koneen tehot ei riitä oblivionin pyörittämiseen katoin nää paskat siitä System Requimets Labista.
     
  18. Anthonius

    Anthonius Regular member

    Liittynyt:
    06.08.2005
    Viestejä:
    616
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [bold][ei osto/myynti mainostusta foorumille][/bold]
     
    Viimeksi muokattu: 22.04.2006
  19. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    Anthonius, afterdawn ei sitten ole mikään myynti-paikka, joku aika sitten keskusteltiin tästä enemmänkin foorumilla ja ylläpito oli sitä mieltä että tänne ei osto/myynti aluetta tule, eikä näin ollen myyminen/ostaminen afterdawnissa ole sallittua..

    näin pienenä muistutuksena mainostamisesta tälläisissä myynti-jutuissa ;-)
     
  20. Anthonius

    Anthonius Regular member

    Liittynyt:
    06.08.2005
    Viestejä:
    616
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo no hoidetaan sitten privan kautta se homma =)

    Voisitte kyl ihan suosiolla jonkuu myyntipalstan pistää kun kuitenkin se useimmissa tekniikkafoorumeissa on.
     
    Viimeksi muokattu: 22.04.2006
  21. BlackL7s

    BlackL7s Regular member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    710
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siinähän se sanottiin jo...Harmi sinänsä.
     

Jaa tämä sivu