1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Varaosia kameroihin

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi kurmelo 26.02.2009.

  1. kurmelo

    kurmelo Member

    Liittynyt:
    18.09.2008
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tässä jo yrittänyt hiukset päästä repien etsiä liikettä, josta on mahdollista ostaa digikameroihin varaosia, lähinnä kolmen tuuman LCD on nyt hakusessa, mutten ole mistään onnistunut löytämään sellaista paikkaa. Onko jollakulla havaintoa mistä noita lessuja saisi?
     
  2.  
  3. eduj

    eduj Guest

    Eikös kannattais kysyä suoraan valmistajalta/maahantuojalta?? Sieltä varmaan saa tai ainakin osaavat neuvoa suunnan mistä kysyä..
     
  4. kurmelo

    kurmelo Member

    Liittynyt:
    18.09.2008
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu olen jo kysynyt, mutta tuo kysely johti siihen, että sain ohjeet tilata tavarani EET Finland Oy:stä, jossa yksityishenkilöille tilataan ja toimitetaan tavaraa vain luottokortin tunnustietoja vastaan.

    Koska ei ole tuollaista luksusta käytettävissä, yritän etsiä mestaa, jolla sattuisi olemaan nuita LCD-screenejä saatavilla tai että voisi kautta tilata. Kameran ostopaikasta oli turha kysellä, sieltä sain lähinnä ala-arvoista tekstiä, koska olisin halunnut itse korjata tuon enkä maksaa kalliita toimituskuluja huoltopisteeseen sekä kohtuuttoman kalliita työkustannuksia. Kun kerran itelläkin pysyy kaikki elektroniikkavärkit käsissä, niin miksi maksaisin.
     
  5. MissBlue

    MissBlue Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    982
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu