1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vanhan näytön kuva suttuinen

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Juunas 23.07.2006.

  1. Juunas

    Juunas Regular member

    Liittynyt:
    16.05.2006
    Viestejä:
    177
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on tämmöinen varmaan ainakin 10v. vanha Yakumon näyttö jonka kuva on mennyt jo vähän sumeeksi ja suttuiseksi reunoista ja on vaikea saada selvää pienestä tekstistä reunoissa esim.kellosta ja muista ala palkin jutuista.Käytetty tätä on todella paljon ja kauan ja minulla ei ole varaa ostaa uutta.Silmät rasittuvat paljon, kun olen koneella tällä näytöllä.

    Olen yrittänyt säätä näytön asetuksia mutta se ei ole paljoa kuvaa parantanut.

    Millain tai mitä pitäisi tehdä, että saisin kuvaa vähän selkeemmäksi ja muutenkin helpommin luettevaksi?
     
  2.  
  3. Olli_ol

    Olli_ol Regular member

    Liittynyt:
    07.11.2003
    Viestejä:
    325
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juovamuuntajan kyljessä on säätöjä joilla pystyy korjaamaan ainakin jonkin verran (focus), mutta vaatii (yleensä laitteen purkamista) Ja huomioitavaa myös se että laitteessa on vaarallisen korkeita jännitteitä.
     
  4. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Auttasko resot pykälää pienemmäksi.
     
  5. Juunas

    Juunas Regular member

    Liittynyt:
    16.05.2006
    Viestejä:
    177
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No täytyy nyt miettiä tätä laitteen avaamista ja sieltä säätämistä, mutta en voi ainakaan resoluutioo pienentää koska nytkin on käytössä 1024 x 768 ja taas tosta pienemmillä näkyy vaan niin pieni alue kerralllaan :S
     
  6. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  7. only4pro

    only4pro Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2003
    Viestejä:
    217
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo, tuolta nuijjan ehdottamalta tarjoussivulta kannattaa käydä kattomassa, 15" näyttö 5e ja 17" 15e...

    Sillä hinnalla en ottais sähköiskunmahdollisuutta avaamalla sitä näyttöä. Siinä näytössä on siis tappavaa jännitettä vielä monia tuntia sähkökaapelin irrottamisen jälkeen
     
  8. Juunas

    Juunas Regular member

    Liittynyt:
    16.05.2006
    Viestejä:
    177
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok...No täytyy nyt miettiä kyllä mä varmaan jostain ostan käytetyn tai uuden.
     

Jaa tämä sivu