1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vanhan kokoonpanon päivitys, kertokaa mikä paras vaihtoehto näytönohjaimeksi vanhan prossun kaveriksi

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Clientti 19.11.2007.

  1. Clientti

    Clientti Member

    Liittynyt:
    19.11.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tilanne tämä:

    mulla on
    athlon 64 3000+
    512 ddr ilm 400mhz muistia
    ja kaiken kruunaa radeon 9200 AGP (vuosituhannen paras näyttis)

    tarkoitus olis saada pelinopeutta lisää. Mikä näyttis ois paras vaihtoehto. Turha kait ostaa kalleinta agpväylään kun prossu jää pullonkaulaksi.

    eli suositelkaa sopivia. Ja paljon pitäis olla muistia? 256 ddr3sta vai 512 hitaampaa ddr2sta. Kertokaas te ketkä osaatte niin minä kiitän.
     
  2.  
  3. Clientti

    Clientti Member

    Liittynyt:
    19.11.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eikö kukaan osaa auttaa :/
     
  4. schnappi

    schnappi Guest

    Moi.
    Mihin käyttöön tuon näyttiksen pitäis riittää?
    AGP väylään ostaisin vaikka GF 7600Gt:n, sillä toimii CS ja BF2 sun muut hiukan vanhemmat pelit hyvin :D

    Ja muistia vaikka 1Gt DDR 400mhz lisää niin toimii ainakin, koska tuo 512Mt on hiukka vähäsen nykyään :)
     
  5. Clientti

    Clientti Member

    Liittynyt:
    19.11.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    pelaan autosimuja kuten

    lfs, gtr2, rfactor jne. pääasiassa. eli tuommoiseen käyttöön. nykyään esim. gtr2 pätkii vaikka kaikki on minimissä ja resoluutio ihan hirvee. :)
     
  6. schnappi

    schnappi Guest

    Ok. luulisin että tuo 7600Gt riittää :D
    Mutta hiukka ylihintainen uutena on :/
    Minä ainakin alkaisin kattelemaan myynti palstoilta (esim. huuto.net, tehomylly ja muroBBS) jos olisi jossain käytettynä myynnissä jotain tuon 7600Gt:n tasoista korttia?
    Ja sitä muistia kannattaa hommata lisää..
     

Jaa tämä sivu