1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Valokuvat netistä

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi kuvaaja8 20.08.2013.

  1. kuvaaja8

    kuvaaja8 Newbie

    Liittynyt:
    20.08.2013
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Onko teillä kokemuksia valokuvien teettämisestä netistä? Itse kun en jaksa aina lähteä kauas niin päätin kokeilla teettää valokuvat netistä ifolor.fi nettisivun kautta.

    Olen erittäin tyytyväinen tuloksiin. Ja kysyisin vain minkälaisia kokemuksia teillä on ja mitä yritystä käytitte?
     
    Viimeksi muokattu: 01.09.2013
  2.  
  3. kapteeni13

    kapteeni13 Newbie

    Liittynyt:
    02.10.2013
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Taitaa olla muinaismuisto koko valokuvien teettäminen..
     
  4. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,521
    Kiitokset:
    229
    Pisteet:
    93
    Em. juttuja on testattu ainakin viime vuonna MPc:ssä numerossa 5/2012, jossa "voittajaksi" selviytyi Fotoyks...

    T: Vesku
     
  5. parsakaalimussuttaja

    parsakaalimussuttaja Newbie

    Liittynyt:
    29.07.2014
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Mäkin luin justiin ton MPC:n jutun valokuvia teettävistä firmoista. Olen sen verran vanhanaikainen, että minusta valokuvien teettämisen aika ei ole vielä ohi vaan digikuvat pitää saada paperille. :D nyt on vaan se muuttunut että ei tarvitse jännittää, millaisia kuvia sieltä tulee kun tilaa. Mikä tietysti poistaa vähän jännitysmomenttia... Oon kokeillut tota fotoykköstä, mikä olikin ihan ok. Myös smartphoto oli mainio http://www.smartphoto.fi/tuotteet/valokuvat-julisteet-taskukirja/valokuvat , sitä oonkin nyt käyttänyt koska oli vähän edullisempi vaihtoehto.
     
  6. unraton

    unraton Member

    Liittynyt:
    26.01.2011
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen käyttänyt PhotoBox nimistä firmaa. Siitä minulla on myös hyviä kokemuksia. Hivenen aikaa se vaatii kun kuvia odottaa.
     

Jaa tämä sivu