1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Valokuva selaus dublikaatit Mistä hyvä ohjelma?

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi alppis 01.04.2018.

  1. alppis

    alppis Member

    Liittynyt:
    28.08.2009
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Läppärissä Win7 ja haussa Windowsin valokuvavalikoiman sijalle jumittamaton kuvankatselu ja esim. dublikaattikuvat löytävä ohjelmisto!

    Mitä voisit suositella?

    Mieluusti pitkäikäinen ratkaisu, turvallinen ratkaisu.
    Ei Googlen kuvat tms. nettiratkaisua.

    Mieluusti maksan kohtuullisen summa turvallisuudesta ja toimivuudesta.
    Kuvia on paljon, joten nopeus ja dublikaattien löytäminen ovat todella tärkeitä.

    Kiitos vinkeistä!
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,094
    Kiitokset:
    1,208
    Pisteet:
    243
    Itse olen käyttänyt duplikaattien hakuun sellaista sovellusta kuin Awesome Duplicate Photo Finder.
    Asetuksista voi valita, etsitäänkö vain 100%:set kaksoiskappaleet vai näytetäänkö myös toisiaan muistuttavat kuvat.
    Huom tuolla sanotaan "No Adware, no spyware" jne. Mutta aina tällaisia ilmaisohjelmia asentaessa pitää katsoa tarkkaan, onko asennuspaketissa tyrkyllä jotain muutakin ja poistaa mahdolliset muut valinnat. En tosin muista, oliko tämän oheen niputettu jotain bundlewarea, mutta sellaisellahan noita "ilmaisohjelmia" rahoitetaan.

    Em. ohjelma on aika vanha eikä siitä edes näytä olevan versiota Windows 8 - 10:lle. Toinen vaihtoehto, joka sopii Win 7 - Win 10:lle, ja josta löytyy ilmaisen lisäksi myös maksullinen versio, on Duplicate Cleaner. Tuosta minulla ei ole omaa kokemusta, mutta se ainakin vaikuttaa kaikin puolin luotettavalta.
     
    alppis kiitti tästä.
  4. Pekkavaltteri

    Pekkavaltteri Active member

    Liittynyt:
    15.09.2017
    Viestejä:
    826
    Kiitokset:
    222
    Pisteet:
    53
    Dupeguru-ohjelman totesin itse erittäin hyvin toimivaksi. Myös netissä oli positiivista palautetta, on ihan ilmainen softa.
     
    alppis kiitti tästä.
  5. alppis

    alppis Member

    Liittynyt:
    28.08.2009
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Kiitos vinkeistä 1pertti ja Pekkavaltteri! Sairastumisen takia vasta nyt netissä ja kiitokseni myöhässä. Laitetaanpa testiin nuo! :)
     

Jaa tämä sivu