1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Valmistus lopetettu: datawrite "yellow" ?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Attek 09.04.2003.

1. -JHS-

-JHS- Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olinpas väärässä noiden loppumisesta, nyt noita levyjä taas oli bigpocket:lla.. ja tilaus sisään ja odotellaan tilausvahvistusta...

Nuo datawrite:n yellow:t menee hyvin 2x:näkin... jos vain omistaa pinohiiren A05 ja laittaa firmware hackin....

2.  
  3. Attek

Attek Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aijaa... Mulla nimittäin sattuu olemaan pinohiiren A05.
    Vois kokeilla 2x polttoa tässä joku päivä.
    Ehkä kaupat on ahdistellu datawriteä valmistuksen jatkamiseen.
    On muuten mustat tekstit näissä uusissa levyissä ja yks logo lisätty siihen.

4. skates

skates Guest

Tänään sain minäkin nuo datawriten keltaiset dvd-r levyt (100 kpl). Tilasin digital promosta 13.04
    siten, että ensin maksoin heidän tililleen.
    Tämä ensimmäinen tilaus ulkomailta sujui hyvin

5. afastest

afastest Guest

miten nämä keltaiset toimii toshiban kanssa?

6. pupujussi

pupujussi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    50 " keltaista " Toshiba on polttanut, eikä yhtään lasinalustaa ole tullut. Ei pikseleitä, ainoastaan yhdessä leffassa loppupuolella pientä pysähtelyä, eli toimii. 25 kpl on mennyt Datawrite"Classic" levyjä ja yksi lasinalusta. 15 kpl datasafe media " blue " 2kpl lasinalustoja pikselöityy loppupuolella. Että silleen.

7. afastest

afastest Guest

ahaa, kiitos tiedoista. itseäni enemmän kiinnostaa data kuin leffat. oletko kokeillut kirjoittaa dataa? miten hyvin tietokoneen asema lukee? poltat 2x nopeudella?

8. pupujussi

pupujussi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Dataa olen Toshiballa poltellut ainoastaan Datasafen dvd-rw levyille ne toimii moitteettomasti. Myös cd-r ja cd-rw kaikilla merkeillä toimineet. Tosin näihin jälkimmäisiin olen käyttänyt LG:n asemaa pääsääntöisesti.

Jaa tämä sivu