1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Valitse itse osat koneeseen ja tilaa, missä?

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi ollimaha 24.01.2008.

  1. ollimaha

    ollimaha Regular member

    Liittynyt:
    21.02.2006
    Viestejä:
    120
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä, homman nimi se, että missä voi tilata sellaisen koneen kun haluaa? esim. pudotusvalikosta valita tietokoneen osia ym. ja sitten pistää tilaukseen kun on paketin valinnut?
     
  2.  
  3. maitoman

    maitoman Member

    Liittynyt:
    10.01.2008
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  4. Vatez

    Vatez Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2007
    Viestejä:
    556
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nämä pudotusvalikko viritykset ottavat aina jostain lisähintaa. Kannattaa vain hintaseurannassa kasata kone ja tilata vaikka jimm's pc storesta 50e kokoamisella.
     
  5. maitoman

    maitoman Member

    Liittynyt:
    10.01.2008
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    samaa mieltä ja voit kertoo meille millaseen käyttöön haluisit sen nii me autetaan sua saamaa paras hinta/laatu tasonen kone :)
     
  6. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Olen kokeillut monia pakettilaskureita mutta kaikissa se vika ettei kuitenkaan voi tilata tarkalleen selllaista konetta kuin haluaa, eli komponenttivalikoima on liian suppea ja oleellset tiedot puuttuvat usein.

    Esim. tuossa ATK-verkkokaupan laskurilla ei voi valita kahta kovalevyä, tuotteiden merkistä ja mallista ei juurikaan tietoja jne.
    Käytännössä toistaiseksi parhaat valikoimat, tiedot ja ostoskorisysteemin olen löytänyt Jimm's PC-Storen sivuilta. Sielläkin on tuotteiden tiedot usein epäselvät ja joskus virheellisetkin joten lähes jokaista riviä joutuu varmuuden vuoksi erikseen googlaamaan ja tarkistamaan. Mutta homma kuitenkin etenee koska valikoima ja tavaran saatavuustiedot ovat huimasti paremmalla tolalla kuin yhdessäkään muussa verkkokaupassa jota olen testannut...

    Myöskään MB:n hintaseurannan ostoskorilla ei oikein tarkasti pysty työskentelemään vaikka siitä toki on muuten paljon hyötyä, ellei muuten niin se auttaa pitämään hinnat kurissa...;)
     
    Viimeksi muokattu: 24.01.2008
  7. ollimaha

    ollimaha Regular member

    Liittynyt:
    21.02.2006
    Viestejä:
    120
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kone ei ole vielä hankinnassa, mutta kattelisin vaan vähän alustavasti minkä hintaseks tulis sellanen kone millä esim. crysis pyörii sulavasti kovilla asetuksilla.
     
  8. Smoke

    Smoke Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2006
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tiedätkö yhtään mitä haluat,jos tiedät kerro esim. Jimm's tms. ja he kyllä kokoavat koneen sulle eikä maksa paljon,siis se kokoaminen .Ei siinä mitään valikoita tarvitse.
     

Jaa tämä sivu