1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Valaistu näppis ohjelmointiin

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi CProg 27.05.2011.

  1. CProg

    CProg Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2007
    Viestejä:
    276
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terve!

    Logitech ultrax flat alkaa olemaan yli kolmen vuoden käytön jälkeen vähän kulunut ja olen ostamassa uutta, taustavalaistua näppäimistöä.

    Olen katsonut mm.
    Sidewinder X4
    Sidewinder X6
    Tt eSPORTS Challenger Pro

    Noissa malleissa voi ainakin omia makroja asettaa näppäimiin, mikä on suuri plussa!

    Olen melko tyytyväinen ollut tähään litteään malliin ja olisi plussaa, jos uudessa näppäimistössä olisi ainakin vähän normaalia litteämmät näppäimet.

    Laittakaa ehdotuksia tai vertailkaa noita kolmea.
     
  2.  
  3. power_age

    power_age Active member

    Liittynyt:
    06.05.2009
    Viestejä:
    1,755
    Kiitokset:
    151
    Pisteet:
    93
    Jos haluat että saat näpäimistöstä takareunan ylös sidew. X6 ei onnistu, X6 ei ole tassuja.

    X4 taas onnistuu toimiva ja pelittävä näpäimistö ei valittamista tilava, selkeä, toimiva näppäimistö, medianäppäimet, taustavaistus toimiva 3 kirkkautta & OFF lev.480mm x pit.195mm, kork. takana tassut ylhäällä näppäinpinasta n.45mm, edessä n.32mm.
     
  4. CProg

    CProg Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2007
    Viestejä:
    276
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mites tuon X4:sen näppäimet? Onko ne normaalisti aseteltuja, eli ei mitään ylimääräisiä funktionäppäimiä perusnäppäimien seassa?

    EDIT: Ainakin tossa Jimm'sin X4 -kuvassa on on enterin tilalla 2 eri näppäintä, vai onko kyse vain jenkkinäppiksen kuvasta?
     
    Viimeksi muokattu: 27.05.2011
  5. power_age

    power_age Active member

    Liittynyt:
    06.05.2009
    Viestejä:
    1,755
    Kiitokset:
    151
    Pisteet:
    93
  6. Davali

    Davali Member

    Liittynyt:
    05.01.2011
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ite ostin vähän aikaa sitten tuon Esports näppiksen eikä kyllä valittamista ole. Näppäimet matalat mutta ei ihan niin matalat kuin läppäreissä. Taustavalaistus on sopivan kirkas ja tuuletinkin puhaltaa mukavasti. Media näppäimet toimii ja muutenkin suosittelen tätä näppäimistöä jos tarvii taustavaistuksen ja matalat näppäimet. Kuvassa näyttäisi että ENTER nappi on tuollainen pitkä mutta oikesti (ainakin minulle) lähetettiin sellainen jossa on näppäimet ä ö ja enter nappi on sellainen iso. Vertailla en voi nuihin muihin näppäimistöihin en voi koska niitä mulla ei ole.

    Suosittelen!!
     
  7. Morke

    Morke Member

    Liittynyt:
    04.08.2009
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Omassa käytössä X6 ollut ihan hyvä. 90 macroa mahtuu ja säädettävä taustavalo löytyy...
    Omaan käteen ihan ok ja tuntuu ihan matalalta (joku voi olla toista mieltä).

    E: Niin ja tuo siirrettävä numpad on kans ihan hyvä keksintö
     
    Viimeksi muokattu: 27.06.2011

Jaa tämä sivu