1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Väh. 22 tuuman näyttö, jossa komponentti- ja SCART-sisääntulo

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi leotard 03.09.2008.

  1. leotard

    leotard Member

    Liittynyt:
    03.09.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,

    Olen hakemassa vähintään 22" näyttöjä, joissa olisi perus sisääntulojen (VGA ja DVI) lisäksi
    * komponentti ja
    * SCART

    Tuo afterdawnin näyttöjen laitevertailu/haku on siinä mielessä köyhä, ettei siinä saa valittua komponentti tai SCART sisääntuloja.

    Haussa on siis näyttö, jota voi käyttää sekä kannettavan että Wiin kanssa. (Komponentti 480p peleille, SCART muille)
     
  2.  
  3. Raattis

    Raattis Member

    Liittynyt:
    06.10.2005
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen lähes varma, että missään nykyaikaisessa, tai vähänkään hintaviisaassa näytössä ei ole komposiitti- saatika scart-liitäntöjä. Suosittelisin ennemmin käyttämään Wiin komponenttipiuhaa kaikille Wiin peleille, se ei heikennä minkään pelin ulkonäköä scarttiin verrattuna. Itelläni on Modpiiri.comista ostettu komponenttipiuha, joka toimii PS2:n, PS3:n, Wiin ja Xbox360:n kanssa, ja ainakin Wiillä ja PS2:lla kuva on erinomainen.

    En juuri nyt jaksa metsästää hyviä näyttöjä, mutta käsittääkseni aika monessa 22-tuumasessakin (itelläni on 24-tuumanen) on komponenttiliitäntä, joten kyllä niitä pitäisi löytyä, kun alkaa etsimisen suosituimmista.

    EDIT: Taisin käsittää väärin komponenttien yleisyyden, kun ei ainakaan kymmenessä ensimmäisessä tsekkaamassani näytössä ollut komponettiliitäntää, mutta eiköhän niitä löydy, kun tarpeeksi etsii. Jostain tämän mun näyttökin on ongittu... Toisaalta se on jo melko vanha, ja maksoi aikanaan n. 800€... Joku muu saa siis kertoa lisää komponettiliitäntöjen yleisyydestä nykyisissä näytöissä.

    Viimeisenä vaihtoehtona voisi toimia vaikka 32-tuumainen FullHD-telkkari, ne eivät ole enää kovin kalliitta, ja niistä ainakin löytyy komponentti-, D-Sub- (VGA), HDMI- (DVI) ja SCART-liitännät.
     
    Viimeksi muokattu: 03.09.2008
  4. leotard

    leotard Member

    Liittynyt:
    03.09.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep, komponenttia ajattelinkin käyttää :) SCARTia haluan siksi, että saisin toimimaan myös GameCube yms pelit, jotka ei tue 480p:tä.

    Olen saanut sellaisen käsityksen että 480i pelit ei toimi komponenttipiuhan kautta... komponentti-sisääntulo tukisi vain progressiivista kuvaa. Pitääkö tämä paikkansa?


    On nuo aika harvassa... tässä muutama:
    LG L246WH-BN
    Hyundai W240D
    Dell Ultrasharp 2407WFP (tässä on myös SCART)
     
  5. QcK

    QcK Regular member

    Liittynyt:
    24.06.2007
    Viestejä:
    387
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itellä juurikin toi sama LG L246WH-BN, en ole pettynyt, hyvä ja tarkka kuva.
     

Jaa tämä sivu