1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta tallentavaa boksia?

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Pasi_1 07.12.2012.

  1. Pasi_1

    Pasi_1 Member

    Liittynyt:
    15.09.2009
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vanha tallentava Philipsi alko temppuilemaan ihan urakalla joten pitäisi ostaa uusi boksi mutta millainen? Nyt kun joidenkin vuosien päästä alkaa näkymään teräväpiirto yleisemminkin joten sitä silmällä pitäen boksi pitäisi olla sellainen että HD näkyy.
    Boksi saisi maksaa maksimissaan 300-400 euroa ja sellainen mikä myöskin toimii ja on suht helppokäyttöinen.
    Boksin pitäisi olla tallentava.
    Näkyykö HD-digiboksilla normaalit antennikanavat(eiHD) ?
    Minä en oikeen ole perehtynyt näihin HD-asioihin.
     
  2.  
  3. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Näkyy normaalit kanavat, ja kyseessähän lienee hd-ready boxi mikä pitäis hommata.. Henkilökohtasesti en itse ole ollut vailla hd-boxia koska telkkarista tulee todella harvoin mitään selllasta mikä olis pakko nähdä hd:nä. Mun mielestä tuo hd on sitä samaa hypetystä mitä pidetään muistakin "elintärkeistä" laitteista joita ilman ei voi elää.. (esimerkkinä vaikkapa 80-luvulta leipäkone).

    Toki jos haluaa kattella salkkarit sun muut teräväpiirtona niin eihän siinä mitään pahaa ole, itse en vain siihen aio sortua.

    Tuo toimittaa itselläni digiboxin virkaa ja vaikka se on paljon saanut haukkuja niin itse en ole löytänyt siitä mitään mainittavia vikoja tai bugeja.
     

Jaa tämä sivu