1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta puhelinta ostamssa

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi qlizz 10.06.2012.

  1. qlizz

    qlizz Regular member

    Liittynyt:
    10.03.2005
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen pydonnut pahasti kelkasta tässä älypuhelinasiassa, sillä olen pärjännyt halvimmilla perusluureilla tämän asti. Nyt olisi kuitenkin tarkoitus investoida kunnon puhelimeen. Olen hieman kahden vaiheilla valinnasta. Toisaalta kiinnostaisi ostaa iphone4s hyvän kameran takia. Olen siis ottanut muutaman kuvan ja videoita kaverin iphoinella ja laatu oli mielestäni hyvä, minulla ei tosin ole vertailukohtaa. Toisaalta en viitsisi panostaa hirmuisesti, koska varmasti noin 300 eurollakin saisi omat kriteerit täyttävän luurin. Laadukas kamera olisikin tärkein yksittäinen ominaisuus, sillä tykkään kuvata paljon ja paras kamera on tunnetusti se joka on mukana. Navigointi ja kunnon sovellustarjonta olisivat myös tärkeitä kriteerejä. Koko ei saisi olla hirmuinen, että jaksaa jatkuvasti mukana pitää. Mitä vaihtoehtoja löytyy?
     
  2.  
  3. hamsu2

    hamsu2 Member

    Liittynyt:
    23.02.2012
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minä ostasin n8:n noilla kriteereillä,siinä on varmasti riittävän hyvä 12.1MP kamera sekä huippu hyvä ilmainen navi softa,siis samassa paketissa eikä hintakaan ole enää paha.Tietenkin on noita Lumiotakin mutta mutta kun tämä Belle käyttis on niin mahottoman hyvä ja avoin sillai että siinä toimii kaikki yksinkertaisella tavalla hyvin eli pc yhteydet luutuutit jne nekun osaa pikku lapsikin.ja onhan se pure viewissäkin.Jos android kelkkaan lähet niin kaiva heti lompsaas jotta saat siihen navigoinnin kunnollisella ääniopastuksella,muutenhan nekin olis hyviä.Iphonessa ei oikeastaan muuta hyvää olekaan kuin kamera joten muuten olet kahlittuna Jobsin firmaan.
     
  4. Kuveerty

    Kuveerty Member

    Liittynyt:
    16.03.2011
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    18
    Noilla kriteereillä on N8 tosiaan varmastikkin paras vaihtoehto.

    Iphonea ei tuolla budjetilla katsella, Androideissa ei ole hyviä kameroita kuin kalliimmassa päässä ja ne taas pomppaa budjetin yli.

    N8 on toki jo vanhempi malli, mutta vähän aikaa sitten tullut Belle-käyttispäivitys teki Symbianista jo mallikkaan käyttää ja tukea on kuitenkin vielä luvassa.

    Kooltaankin sopiva, helppo käyttää yhdellä kädellä toisin kuin 4,3+ tuumasia.
     

Jaa tämä sivu