1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta pelitietokonetta hakemassa

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi PC_Master race? 07.08.2018.

  1. PC_Master race?

    PC_Master race? Newbie

    Liittynyt:
    07.08.2018
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Holâ kaikille!

    Hakusessa olisi High-End pelikone.

    Palionko kannattaa pistää €€€ kiinni, että saa sellaisen vihaisen 1440p setin peleihin...

    Suhtpalion tulee pelattua just jtn Tomb Raideria ja vastaavia SinglePlayer pelei, mut FPS tulee kans tahkottua kivasti CS, CoD, Monster Hunter: World, jnee..

    Jos vastailisitte ylläolevaan nii täytän sit konepakettiohjeen mukaisen "lomakkeen" :)
     
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Pelkkä kone jotain 1700 euroa. Suomesta siis ja itse kasattuna.
     
    PC_Master race? kiitti tästä.
  4. PC_Master race?

    PC_Master race? Newbie

    Liittynyt:
    07.08.2018
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Budjetti?: 1800€

    Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Saa livekortista suht halvalla

    Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Tarkoitus ois itse opetella vaikka jimss saa sen kasaustakuun?

    Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Ehkä ajurit ois hyvä päivittää jossai liikkeessä
    Ylikellotatko prosessoria?: Kyllä ehkä muutaman vuoden päästä

    Kotelon koko: Ei väliä, kunhan on "näyttävä"

    Onko kotelon värillä väliä?: Sininen, mut tuskin semmosia on

    Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Lasi ois ihan kiva(kiva nähä kokkoonpano) :)

    Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Kone tulee pöydälle, että ei mielellään kovaa ääntä

    Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Eikai se huono oo olla koneessa

    Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Haluun hoitaa takuut Suomes (pääsee ehkä helpommalla?)

    Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: Tekeeks näil enää palio mitää nykyaikana?

    Haluatko koneeseen SSD:n?: Käyttöjärjestelmälle joo, mut peleille riittää varmaa iha normikovo

    Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen #1 vai 1# viestissäni mainitsemani pelit

    Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Eivät kuulu.

    Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Eipä ole muuten paitsi näyttönä BenQ 24 ZOWIE XL2411P

    Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Eipä kummemmin
     
  5. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    upload_2018-8-7_20-53-31.
     
    PC_Master race? kiitti tästä.
  6. PC_Master race?

    PC_Master race? Newbie

    Liittynyt:
    07.08.2018
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Haluun kysyy tosta

    - Tarviiko BIOS päivitystä vai pystynkö tekemään sen itse?

    - Onko helppoa päivittää muutama vuoden päästä?

    - Onko järkevää ottaa kasaus JIMMS:llä, kun heiltä saa kasaustakuun?

    - Onko tosta helppo ostaa Winu10 ( https://livekortti.fi/microsoft-windows-10-home--(64-bit-oem)?sqr=Windows 10& ) tosta tulee ilmeisesti joku koodi jolla saan Winun, mut miten asennan sen tohon uuteen PC kui helposti?

    - Monesti lukenut noista kasauksista ja siinä sanotaan et maadoita itsesi ettei mee komponentit "paskaks" (pahoittelut kielenkäytöstä) nii siks en tiiä kasaanko itse koneen
     
  7. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Ei tartte.

    On.

    Tuo on vähän miten sen ottaa. Itse olen kasauttanut kaksi viimeistä konetta. Jos ostaa tuon hintaisen vehkeen Suomesta niin aika sama ottaa kasauskin.

    Ota tuosta https://murobbs.muropaketti.com/threads/windows-10-pro-lisenssiavaimia-7-kpl-pikatoimitus.1400474/.

    Riittää kun napsauttaa lämpöpatteria. Villasukille ei kai muutenkaan ole viime aikoina käyttöä ollut.
     
    PC_Master race? kiitti tästä.
  8. PC_Master race?

    PC_Master race? Newbie

    Liittynyt:
    07.08.2018
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Okei, Kiitoksia sulle vastauksista :)
     

Jaa tämä sivu