1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta pelinäppäimistöä ja hiirtä..

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi antz69 11.01.2009.

1. antz69

antz69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sanonpa nyt vielä että mulla on hiirimattona siis sellanen kangaspintainen korkeintaan 25 x 25 joten melko pienestä on kyse :F tilaa on niin vähän siinä ympärillä, että eipä siihen paljon isompaa saakkaan.

Enpä tiedä sitten, että paljonko se vaikuttaa siihen hiireen

EDIT:Roccat Konetta en osta, se on varma. =)D Siihen on omat syyni :p

Viimeksi muokattu: 13.01.2009
  2.  
  3. Henry_FIN

Henry_FIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No eipä tuo järin pieneltä vaikuta, kun itselläni on n. 21x27cm kangaspintainen matto, ja hyvin on tuntunut toimivan. :D

Syy tähän on se, etten näe "erikoista" ja hienoa mattoa tarpeelliseksi, kyllähän toi hiiri tossakin hyvin liikkuu. Ja ainahan sen voi ottaa pois, kyllä mun hiiri ilman mattoakin toimii :)

ps. pakko mainostaa, mulla on Razer DeathAdder ja suosittelen. Toiset tykkää, toiset ei.

4. tukkE

tukkE Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mitkähän nämä syyt ovat? nojoo, jos et tätä jostain syystä halua, niin tutustu esim. MX518, Razer DeathAdder, Razer Lachesis, tai vaikka Cyber Snipa Stingeriin.

5. Ramzuz

Ramzuz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näppiksestä en tiiä, mutta itelläni on Logitech MX518, joka on langallinen ja optinen hiiri. Ei maksa kuin noin 40€, mutta hinta-laatu suhde on erittäin hyvä

6. antz69

antz69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä mulla oli MX518 mut kahenvuoden jälkee alko pätkimään ja sitä ongelmaa ei ole vieläkään kait saatu korjattua. Ei välttämättä kaikki ala pätkimään mutta mulla ja kavereilla alko 1-2v iässä pätkimää :F

7. hevis

hevis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on MX510 palvellut erittäin hyvin siitä asti kun se markkinoille tuli. Miten lie ihmiset sitten rottiaan käsittelee kun ne kuolee.. :) Näppäimistöksi ostin Microsoft Sidewinder X6, olen ollut tyytyväinen. Kirjoitustuntuma mielestäni parempi kuin G15:ssä, mutta en näe mitään syytä miksi vaihtaa pois G15:stä mikäli se vain toimii.

8. Quiote

Quiote Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Vajaa 5 vuotta ollut käytössä ja vieläkin on hiiri käytössä. Ei mitään ongelmia ole ollut.

9. antz69

antz69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu, kyllä miä ton G15 pidän, putsasin viikonloppuna ja jotain sorklasin niin alko toimimaan vähän paremmin, sais vaan nua ajurit toimimaan viel 8].

Steelseriessin Ikari opticali oli jo kaupassa kädessä mut päätin viel olla ostamatta ja kattoo et mitä muita vaihtoehtoi ois :F. Deathadderia ei kaupassa ollu joten ei pystynyt testaamaan miten sopii käteen jne. Intellimouse 3.0 netistä olen katellut myös ja siinäkin houkutteleva hinta, ~30e ja Optical Ikari ~40e ja lieneekö noissa nyt sitten paljoa eroa muutakun hinta..

Se on nyt sitten varmaan seuraava sarja jälellä: Razer Deathadder, Steelseries Ikari, MX518 tai MX510.

Halvin taitaa olla Ikari ja MX518? 40e hinnoilla taitaa jo saadakkin ostettua.

10. Flobat

Flobat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli tässä vielä mieleen että millanen grippi sulla on.. deathadder sopii paremmin palm giripille.. Claw gripille parempi ois lacheis tai joku kevyempi malli..

tuossa hyvä sivusto mikä kannattaa lukea
    http://www.pwngamer.com/node/12

11. antz69

antz69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Se nyt vähän riippuu et miten tuo käsi tossa lepää, Palm ja Flatti on varmaan melko lähellä..

12. Noogai

Noogai Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on G11 ja G5, Ultimatin matto jostain löytyy mutta ei sillä matolla mitään tee. Kokemusta on MX518:sta sen verran että viikon kesti ja sitte hajos, takuuseen meni ja uus tilalle, kesti 37 minuuttia.

Jaa tämä sivu