1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta näyttöö

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Tondde 26.06.2007.

  1. Tondde

    Tondde Guest

    Joo elikkäs uutta litteetä näyttöö oon kattellu... semmoseen silloin tällön pelailuun ja lehvojen katseluun jne...Kumpi kannattaa ennemmin laajakuva vai normaali? Ja sitten tää vasteaika mikä ois sopiva?
    hintana ois max 220e, saako tällä mtn hyvää näyttöö?
     
  2.  
  3. k0jootti

    k0jootti Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2006
    Viestejä:
    4,404
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Se on vähän makuasia, mutta itse valitsin ns. normaalin litun, koska minusta se soveltuu pelaamiseen paremmin. Monet kyllä pelaavat moitteetta noilla wide näytöillä. Itse pidän tästä Samsungin ulkonäöstä:
    http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/1777/samsung_syncmaster_931bw
    Hinta tosin vähän yli budjetin. Noista vasteajoista ollaa aika montaa mieltä, monet sanoo että pelaamisee riittää <8ms ja siitä pienempää ni ei eroa huomaa.
     
  4. Henzka

    Henzka Member

    Liittynyt:
    18.02.2007
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  5. Tondde

    Tondde Guest

    Jooh kiitoksia vastauksista..Tulikin käytyä tossa eilen gigantissa kun tossa vieressä on ,niin sieltä tarttuikin sitten hetken herätteestä tollanen lg l194wt 199e hintaan mukaan..MIllasii kokemuksia tuosta näytöstä teillä? Omasta mielestä ainakin ihan hyvä,ei moitittavaa ainakaan minulla...
     

Jaa tämä sivu