1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta näyttöö ehkä hankkimassa... Minkälainen?

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi DooDi 17.11.2007.

  1. DooDi

    DooDi Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    239
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    EN oikeen tiedä näistä näytöistä... Etin litteetä näyttöö, hinta MAX. 230 e, peli käyttöön enimmäkseen ja samalla näytönohjain mukana tai erikseen voi ostaa. Yhteen sopiva näyttö ja näytönohjain olis hyvä. Ofc :D. Tai sitten semmonen näyttö joka käy mun nykyisen näytönohjaimen kanssa, aina vaan parempi. linkkiä sitten...

    Oon ite ajatellu et jonku tän tyylistä :p
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=25204

    Mulla on tällä hetkellä näytönohjaimena: ATI Radeon 9600 (RV350) (120mb) Ja näyttö: Vision Master 1451 iiyama. Paksu näyttö.
     
    Viimeksi muokattu: 18.11.2007
  2.  
  3. Telefonic

    Telefonic Member

    Liittynyt:
    18.11.2006
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo. Ensinnäkin, lähes kaikki näytöt ja näytönohjaimet nykyään käy yhteen, ainakin yleensä jonkun adapterin kautta, eikä se kun niissä on sama sana tarkota että näyttöjen mukana tulis näyttiksiä, vielä on tollanen näkemättä. Eli kyllä voit hyvin ottaa ton näytön minkä pistit, hyvin se pitäis sun radeonis kaa toimii. Jos tuntuu että tarttit uutta näyttistä niin täällä voidaan kyllä auttaa, koska toi mikä sulla nyt on ei oo kuitenkaan ihan uusinta uutta. Riippuu mitä pelaa.
    Ainiin, näytöksi voisin vielä ehdottaa tälläistä: KLIK!
    Maksaa ton 230€ mikä oli limitti (tai noh, 4€ enemmän), on nopea (2ms), 2 tuumaa isompi ku toi minkä ehdotit. Ainoo huono puoli on et se on D-Sub liitännällä, joka on jo vanhahtavaa, ja joka _voi_ huonontaa kuvanlaatua (ei aina). Itse en ainakaan huomannu mitään kun ittelläni on D-Sub ja kaverin näytössä DVI kun vertailtiin niitä vierekkäin. DVI:tä joutuu taas maksamaan lisää.
     
    Viimeksi muokattu: 18.11.2007
  4. FORWARD

    FORWARD Active member

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    3,670
    Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Olisi aika hyvä tuollainen näyttö/näyttis sydeemi. Eikös ne kuulukin tavallaan yhteen? Miksi näyttis on väärässä paikassa eli koneen emolevyssä kiinni? Outoa....;)

    Tavallaan kaikki käy toki. Mutta jos on 24" näyttö ja Radeon 9600 näyttis ja haluaa pelata vaikkapa COD4:ta natiiviresoilla, niin tulee pitkä peli-ilta sellaisesta...;)
     
    Viimeksi muokattu: 19.11.2007
  5. Telefonic

    Telefonic Member

    Liittynyt:
    18.11.2006
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin sitä mietinkin, että jos uuden näytön ostaa ja aikoo pelata täysillä resoilla niin voisi kannattaa vaihtaa näyttistäkin. Radeon 1950Pro on hyvä, maksaa semmoiset about 150€.
     
  6. FORWARD

    FORWARD Active member

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    3,670
    Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Radeon 1950Pro on hyvä, joo. Osta pois.

     

Jaa tämä sivu