Uutta hiirtä ostamassa

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Latetux 07.02.2007.

1. CoB92

CoB92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ei habua :O se on laser hiiri ja häviää sekä deathadderille ja mx-518:lle..häviää joopa g1:delle

Viimeksi muokattu: 29.03.2007
  2.  
  3. zalazane

zalazane Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla itellää on Habu ja mun käytössä se on toiminnu loistavasti...tyytyväinen oon ollu.

4. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    mulla ainakin habu, toiminut todella hyvin omassa käytössäni. ja pelaamistakin harrastan ja siinäkin toiminut. teillä jotka haukutte habua ei varmaan ole edes omakohtaista kokemusta kyseisestä hiirestä, testeistä vain luette. en puolusta habua enkä hauku teitä :) vaan sitä ettei aina kannata perustella testien perusteella että joku on surkea. ja sehän riippuu vähän matostakin miten se hiiri siinä liukuu. itselläni razer mantis control ja hyvä matto on :p kaikkia ei ehkä vain miellytä suuri koko mutta tähän pöytään se on kuin omiaan.

5. liikeri

liikeri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    seuraan esimerkkiä ja voin puolustaa logitechin G5:sta.
    sitä haukutaan kun sitä on pitkään myyty "parhaana" peli hiirenä ja sitte ei olekkaan testeissä paras. ainakin toimii varmasti ja omasta mielestä on paras tähän mennessä testaamistani.

ite olen muutamaa razeriakin kokeillu ja aina palannu takasin gvitoseen. ja yleisesti jälleen kaiken näkösillä foorumeilla esim. kehutaan razeria ja myös kysellään yhtä paljon apua että miten ne saa toimimaan raportoidaan vikoja ei vaan paljon vastaavia näe logitechista läheskään samoissa määrin.

onko siis kyseessä tehdään halvalla ja myydään kalliilla. ja tätä ei voi selittää sillä että niitä myydään enemmän kun logia kun se ei ole ihan totta.

ja kait ne ovat lainanneet microsoftin markkinointi taktiikkaa heti markkinoille vaikka se ei valmis olekkaan(viitateenettä ns parhaat razer hiiret tarvii firmis päivityksen että toimivat(sis wtf copperheadinkin menossa jo 6.jotain versiossa)

Viimeksi muokattu: 29.03.2007
  6. ssepe

ssepe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mx518 tai g5 kehiin vaan :)

Jaa tämä sivu