1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusin Counter-Strike !

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi FBI_bbc 28.02.2015.

  1. FBI_bbc

    FBI_bbc Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2004
    Viestejä:
    486
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hieman on jäänyt välistä tuo cs:n pelaaminen, Nyt kuiteski iski inspis pelailla uusinta counter-strike peliä.

    Noh kysymys tuohon kuuluu. Oliskos markkinoilla jonkinlaista oikeesti riittävän tehokasta läppäriä joka pyörittää kyseistä peliä hyvin.

    Vai onko muka pöytäkone ja kaikki hiton sateenlitti asemat ym mokkulat vaihettema modeemeihin yms.

    Ja tosiaan pyöriikö peli tavallisella 4g liikkuvalla laajakaistalla? Vai tartteeko tuo oikean kaapeliverkon jotta, megabitit kulkis pitkin punottuja nyörejä.

    Millaset on pelin vaatimukset komponenteilta?

    Jos on joku pelihärpäke jota joku suosittelee kyseisen pelin pelaamiseen otan kaikki asiantuntevat vastaukset ilomielin vastaan. Kiitos.
     
  2.  
  3. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    CS:GO pyörii heikommallakin koneella hyvin. Prossu on tärkein komponentti. Onko sulla jo olemassa joku kone vai oletko hankkimassa uutta?
    Itse olen pelannut 4G-mokkulalla, mutta riippuu tietty missä asuu ja millainen verkko siellä on.
     
  4. FBI_bbc

    FBI_bbc Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2004
    Viestejä:
    486
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ööö. Siis onhan mulla kone, mutta sen verta heikko ettei edes cs:s pyöri sillä. Ja juu on miettiny uutta hankintaa ajatuksena oli hankkia tuollainen
    MSI 17,3" GS70 2QE, i7-4710HQ, GTX 970M, 16GB, 128GB SSD+1TB, Win 8.1
     

Jaa tämä sivu