1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Uusi tietokoneen ostaminen

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Liskokuningas 07.04.2020.

  1. Liskokuningas

    Liskokuningas Newbie

    Liittynyt:
    05.04.2020
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Hei,

    Olen jo hetken aikaa miettinyt ostavani uutta tietokonetta pelaamiseen sekä ihan tavalliseen käyttöön. Minulla on nyt n. 4 vuotta käytössä ollut kannettava tietokone ja olisi nyt siis tarkoitus saada pöytätietokone. Minulla on jonkinlaista hajua koneen osista, mutta en ole asiantuntija niiden parissa. Olen nyt pähkäillyt että ostanko pakettikoneen vai kasaisinko itse osista sen. Olen lukenut tästä monta kokemusta ja katsonut videoita kullekkin omine perusteluineen. Itse kuitenkin olen hieman enemmän itse kasatun koneen puolella, koska siinä myös itse oppii näistä koneen osista mahdollisesti lisää. Olen kuitenkin jo muutamat videot katsonut koneen kasaamisesta ja kuullut tutuilta sen eri vaiheista myöskin. Budjetiksi ajattelin sellaista 600-800€:n luokkaa.

    Pelit joita pelaisin olisvat lähinnä fps-pelejä kuten CSGO, R6S ja Overwatch nyt mainitkaseni. Koneen olisi hyvä pyörittää kyseisiä pelejä hyvillä asetuksilla, ei kuitenkaan parhailla. Olisi myös hyvä että kone kestäisi muutaman vuoden ja sen ylikin kun en pääasiassa kovin raskaita pelejä ole aikomassa pelata sillä. Joten mikäli pystyisit antamaan vinkkejä/neuvoa niin olisin kiitollinen ja vastailen kysymyksiin parhaani mukaan.
     
  2.  
  3. lyyri

    lyyri Senior member

    Liittynyt:
    19.04.2017
    Viestejä:
    2,356
    Kiitokset:
    731
    Pisteet:
    123

Jaa tämä sivu