1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi tietokone pelaamiseen?

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Rudius 03.12.2007.

  1. Rudius

    Rudius Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    209
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minkäläinen paketti kannattaa nykyään hankkia jos tarkoituksena on pelaaminen? Nyt on vissiin tulossa (ellei jo tullut) X4 prosessoreita. Kannattaako tuollaisen hankkimista harkita vai kannattaako tyytyä X2-prosessoriin? Entä muisti, kuinka paljon sitä tarvitaan nykypäivänä? Onko 4gt riittävästi, jos kuvittelee vielä voivansa pelata huippupelejä 2-3 vuoden päästä. Kertokaa te jotka tiedätte, että minkälainen kone kannattaa hankkia pelaamiseen. Hinta saisi olla enintään 1500e näytön kanssa, mutta käyttöjärjestelmää en tarvitse. Itse olen ollut aina vähän sellaisella mielellä liikkeellä, että haluaisin Asukselta mahdollisimman paljon osia (näytönohjain, emolevy...) Lisäksi tuon kotelon kanssa olen saanut käsityksen, että Nexuksen kotelot ovat laatukamaa ja myöskin erittäin hiljaisia.

    /Rudius
     
  2.  
  3. T0nDee

    T0nDee Regular member

    Liittynyt:
    01.06.2007
    Viestejä:
    726
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Rudius

    Rudius Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    209
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiintolevytilaa en kyllä noin paljon tarvitse, sillä nykyisestä koneesta sitä löytyy jo aivan riittämiin. Tällähetkellä ei käyttöjärjestelmää löydy, mutta sen saan hankittua tuttavaltani. Kiitos kuitenkin vastauksesta.
     
  5. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Liittynyt:
    03.06.2006
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Et taida pelailla tolla putjetilla 3 vuoden pääst uusia huippupelei.. ei millään pahalla... joudut tunkee yli sen 2500 € ainaki et pelaa 3 vuode pääst huippupelitki hyvi ;) jos nopeutta haluat niin kovoihikkin saa uppoamaan jo sen 400 - 500 €
     
  6. Rudius

    Rudius Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    209
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    500e:lla saa varmaan jo niin paljon kovalevytilaa, että eivät kaikki mahdu edes emolevyyn kiinni? Minulla ei ainakaan ole mitään tarvetta hankki tuollaisella rahalla kovalevyjä. En näe siinä mitään järkeä.
     
  7. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Liittynyt:
    03.06.2006
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

    Ei tilaa vaan nopeutta.. 3 vuodenki päästä pelit on _ISOJA_ eli paljon tiedostoja yms sydeemii ja niihin hyvä olla nopeammat kovot kuin nyky kovot.. Nopea prossu, nopeat muistit, nopea emo, 2 kpl nopeita kovoja on todella hyvä yhdistelmä koska yksi kovo menee pelkästään windowsin käyttöön ja yksi menee peleille joten pelien jutut tulee kokonaan eri väylää kun vintouvsin eli nopeuttaa toimintaa ja pelien + muiden tiedostojen lataamista huomattavasti.. Edellä mainitsemani kovot on vain noin 74 gigaa isoja..

     

Jaa tämä sivu