1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi puhelin 400 euron pintaan.

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi sannto 15.07.2009.

  1. sannto

    sannto Member

    Liittynyt:
    13.05.2008
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei!


    Eli aattelin uuden puhelimen ostaa. Mielellään Nokia tai Samsung ja hintaakin sais olla (n. 400 euron verran). Mielellään siinä sais olla hyvä kamera ja musiikin kuuntelunkin pitäs onnistua. Kiitos avusta! :)
     
  2.  
  3. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://www.puhelinvertailu.com/vertaa.cfm?p1=nokia_5800_xpressmusic
    tuolla on varsin näppärää vertailua. nokia 5800 xpressmusic olisi hyvä valinta, mutta siinä oleva kamera on aika huono 3,2 megapikseliä. itsellä on kyseinen puhelin ja olen ollut todella tyytyväinen. http://www.puhelinvertailu.com/uuti...ikuttava_kosketusnaytollinen_5800_xpressmusic tuolla hyvin kattavasti koko puhelin. on oma asiasi ostatko nokian vaiko samsungin, mutta jos haluat puhelimeen hyvän kuuluvuuden, niin unohdat samsungin. itse ostin samsungin touchwizin ja se oli käytössä vain 3 päivää, koska äänenlaatu ei mitenkään miellyttänyt.

     
  4. Tiimoo

    Tiimoo Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aika monen nokian 5mpix luurin saa n. 400€ tai sen alle.
    Muutamia malleja: n95,n95 8Gb,n85,n82,n78,n79. Kaikissa 5mpix kamera ja musiikinkuuntelu onnistuu. Sitten on näitä xpress musiceja, niissä on useimmissa vähän heikommat kamerat.


    Jos todella hyvää kuvanlaatua haluat, niin en voi kuin suositella nokian muutaman viikon kaupoissa ollutta n86 8mp puhelinta. Olen nyt käyttänyt sitä parisen viikkoa. Eikä bugeja ole ilmennyt. Muutaman kerran softa kaatunut tehokäytössä, mutta nythän sille tuli jo uusi käyttöjärjestelmäpäivitys. Kameralla saa teräviä kuvia, parempia mitä noilla samsungin 8 mp puhelimilla. Mutta hämärässä kuvanlaatu laskee, mutta ei niin pahasti kuin noissa kilpaijoiden luureissa, koska siinä on mekaaninen linssin sulkija. Eli se osa aukee ja sulkeutuu siellä kennossa, kun ottaa kuvan. Puhelin on muutenkin todella hyvä käteen ja lujaa tekoa, osin sen ansiosta että metallikehys ja naarmunkestävä lasikuori kannessa. Musiikin kuuntelun takaa mukana tulevat hyvät suljetut kuulokkeet. 8gb sisäistä muistia, ja muistikorttipaikka. Gingantin kaupasta tarkistin hinnan 488€ eli vähän täytyisi sun lihottaa budjettia. Mutta luulen että jostain muualta saa vieläkin halvemmalla.

    Kysy jos jotain jäi mainitsematta! Voin myös antaa linkkiä johonkin jos haluat.
     
    Viimeksi muokattu: 18.07.2009

Jaa tämä sivu