1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi puhelin 0-600 e

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi josephine189 17.06.2012.

  1. josephine189

    josephine189 Member

    Liittynyt:
    17.06.2012
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei, olisin hankkimassa uutta puhelinta. Jos joku voisi auttaa, kun itse en ihan ymmarra taysin mika olisi minulle paras vaihtoehto.

    Puhelimessa saisi olla 8 megapixelin kamera ja siita ylospain.
    Suoritusteho on myos todella tarkeaa ja nayton koko sais olla siina 4 tumaa tai isompikin kay, pienemmillaan kumminkin 3,5. Nokian puhelimet ei oikein nappaa, haluan puhelimen olevan vahan monimutkaisempi. Pelaan myos peleja jonkinverran ja navikaattori olisi kylla plussaa. Kiitos kovasti jo avustanne.
     
  2.  
  3. Ehni

    Ehni Active member

    Liittynyt:
    01.02.2012
    Viestejä:
    1,156
    Kiitokset:
    127
    Pisteet:
    73
    Kuulostaa ihan Samsung Galaxy S3:lta
     
  4. Ehni

    Ehni Active member

    Liittynyt:
    01.02.2012
    Viestejä:
    1,156
    Kiitokset:
    127
    Pisteet:
    73
    Iso näyttö, neliydinprosessori, omasta mielestä hyvä käyttöjärjestelmä, 8 megapixelin kamera,
     
  5. ProfaneX

    ProfaneX Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2009
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    28
    Itse voisin suositella Samsung Galaxy Notea. Ostin n. Viikko sitten enkä aio vaihtaa enää mihinkään kännykkään jossa on pienempi kuin 5" näyttö. :) Toki tämä jakaa mielipiteitä aika runsaasti, jotkut väittävät liian isoksi.

    Käy hakemassa gigantista, 30pv palautusoikeus. Itsellä meni n. Päivä tottua näytön kokoon.

    Kokeileppa käyttää jotain Iphone 4gssää tämän jälkeen. 3.5" näyttö tuntuu ihan naurettavalta. [Galaxy notessa siis 5,3"]

    8mp kamera, pian päivitettävissa android ICS, ei töki eikä jumita.

    Toki toisena hyvänä vaihtoehtona SGS 2 tai 3.
     
  6. josephine189

    josephine189 Member

    Liittynyt:
    17.06.2012
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu, pistinkin tilaukseen s3. Toivotaan etta olisi se oikea minulle.. toinen vaihtoehto olis ollut htc one x mutta paadyin tahan. :) Thanks.
     

Jaa tämä sivu