1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi PS3 "Slim"

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Valii 21.08.2009.

  1. Valii

    Valii Member

    Liittynyt:
    17.10.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ai niin, oikeastaan mulle on ihan sama. Olen itse kiinnostunut gta4 fallout3 killzone2 farcry2, mutta haluaisin sellaista peliä missä voi pelata kavereiden kanssa netissä, olisi koko ajan hauskaa pelata, ja pelaaminen ei loppuisi heti, esim pelaan kaikki tehtävät pelissä läpi viikossa, sitten mitä teen sillä, pelaan samaa uudestaan?? heh... pelasin viimeviikolla kaverin luona cod5, se oli aika hauska peli, pelattiin koko yön mä ja pari frendin kaa nazi zombie, ja päästiin 12 tai 13 lvl asti :D frendin kaa riehuttiin koko ajan aseesta ja "revive" :D:D däääm, ja niimpä seuraavana päivä ostin cod5 discshopista 51,95 eurol. jos oisin odottanu kärsivällisesti, oisin ostanu halvemmalla kuten nyt... -.-
    tosta pelistä en ole oikein kiinnostunut.
    tässä sivustossa www.vpd.fi sieltä aion ostaa ps3 paketin, joten kaikki pelipaketit maksaa joku 320-330euroa... ei hitto, huomasin juurin et vpd.fi sivustos ei enää myydä perus ps3 pelipaketti... ähhh... taidan ostaa sit pelkkä ps3 :p
     
    Viimeksi muokattu: 05.09.2009
  2.  
  3. Valii

    Valii Member

    Liittynyt:
    17.10.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    hehe :D onko killzone 2 muuten vaikea pelaa? :eek: ku mun frendi pelaa sitä peliä. ja hän välillä "valittaa" mulle et jossain tehtäväs hän ei saa pelattua läpi. pelasi kuukauden sama tehtävä. eikä pääse läpi... viipyyy lol :D
     
  4. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    No en mä sitä vielä paljoo oo kerenny pelaa, joten vaikeudesta en osaa kauheasti sanoa. Toisiks vaikeimmalla pelaan ja ihan ok vaikeustaso ollu tähän asti...
     
  5. Valii

    Valii Member

    Liittynyt:
    17.10.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    AWWWW NYT OSTIN PS3 LÄSKIN<333 OLI P****ESTÄ KU JOUDUIN VENAA PE-MA JOTTA LÄSKI TULIS TAKAISIN VARASTOON JA OSTIN SEN HETI. SAMALLA OSTIN PURE PELIN :) JA OLIN PELANNUT JOKU 24H COD5 JA PURE :D ENKÄ OLLU KOULUSSA HAHA :DDD AWW LOVE YOU PS3<3

    EDIT: HMM PIAN VOIS VAIHTAA ISOMPAA KOVOON, NIIN ONKO SIITÄ SIT VAIVAA? ET ESIM KAIKKIEN PELIEN SAVET PITÄÄ SIIRTÄÄ PIENEMMÄSTÄ KOVOSTA SUUREMPAAN KOVOON, ELI KAIKKI TIEDOSTOT JOITA SAIN/SAAN OSTOPÄIVÄSTÄ KOVON VAIHTOPÄIVÄÄN ASTI.
     
    Viimeksi muokattu: 09.09.2009
  6. ronsku92

    ronsku92 Member

    Liittynyt:
    12.06.2008
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Alkuviikosta tuli tuollainen slimi markatalosta haettua, 359e. Gigantista sekä kodinykkösestä olivat samantien myyty loppuun. Olihan suolainen hinta, vaan tähän asti ainakin ei voi muuta kuin näyttää peukkua.

    GTA IV:tä, sekä NFS Undercoveria on tullut kiitettävästi jo hakattua, ja loistavasti on pelittänyt. Ei pätkimisiä/ongelmia. Hienoa sony~
     
  7. navi

    navi Member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Slim tuli ostettua amazonista ja viime pe sai postista hakea mutta käviki sitte niin ihanasti että tuli toi YLOD tunnin pelaamisen jälkeen.
    Tänään lähetin paketin sitte takasi ja maksoin siitä mukavat 50e :S
    Miten nopeesti noita postikuluja mahtaa saada takas, onko mitään tietoo?
     
  8. Valii

    Valii Member

    Liittynyt:
    17.10.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olisit voinut yrittää korjata sen, googlaamalla "How to fix YLOD ps3?" Mutta tässä on sitten linkki http://digital-input.blogspot.com/2009/04/why-not-fix-ylod-on-your-playstation-3.html
     
  9. Spaddu86

    Spaddu86 Regular member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    173
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitään järkeä jos takuuta jäljellä
     
  10. Valii

    Valii Member

    Liittynyt:
    17.10.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin ja viel jos on takuu niin sinne kaupan luokse korjaa takuulla :D
     
  11. Urozka

    Urozka Guest

    Moro!

    Mites on jos tilaan esim. Simplygames.co.uk:sta Slimin, ni pitääkö siihen hankkia erikseen joku virtapiuha/adapteri, kun eikös Englannissa ole jotenkin erilainen tuo virtapiuha/siihen liittyvä juttu?
     

Jaa tämä sivu