1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi peliratti (PC)

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Elmoooe 19.11.2011.

  1. Elmoooe

    Elmoooe Member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nonii uutta rattia olisin pc:llä pelaamiseen ettimässä kun vanha sano sopimuksensa irti. Noita olen vähän kattelut ja silmään ovat osuneet nuo MOMO ja Driving Force GT. Kumpaa suosittelisitte vai olisko joku muu ratti parempi? Tuo MOMO olis vähän halvempi mut onko tuo DFGT sit parempi?

    Kiitoksia jo etukäteen.
     
  2.  
  3. joonahie

    joonahie Member

    Liittynyt:
    02.04.2011
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Riippuu paljonka sijoitat. Itse ostin 2 vuotta sitten Logitech g25 ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Toinen on tuo Logitech G27.
     
  4. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tosiaankin jos haluut hyvän ratin ni osta g27. Mutta kerroppa nyt budjetti siihen rattiin.
     
  5. Elmoooe

    Elmoooe Member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tollanen DFGT hintanen aika lähellä maksimia
     
  6. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä tuo DFGT ajaa asiansa ihan hyvin ainut että vaihdekeppiä ei sitten kannata kauheesti runnoa ei oo kaikkein kestävintä laatua.
     
    Viimeksi muokattu: 20.11.2011
  7. Elmoooe

    Elmoooe Member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mites osaisitko verrata noita kahta? Kun tuo MOMO on kuitenkin vähän halvempi
     
  8. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eikös siinä ole samanlainen vaihdekeppi kuin DFP:ssä? Ainakin omassa DFP:ssä tuntuu erittäin tukevalta ja kyllä on runnottukin ja silti toimii ;)

    Aloittajalle, tuolla DFGT:llä pärjää jo hyvin mutta parempaa saa kun säästät G27:aan. Itse aion tässä jouluksi hankkia G27:n.
     
  9. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  10. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Frendillä oli toi DFGT mikä hajosi pienen kalja peli session kanssa kun tuli luultua itteestään että on keke mächäkkinen, no joo se sai uuden ja sama homma mutta nyt ei ollut kaljaa tällä kertaa mukana.
     

Jaa tämä sivu