Joidenkin levyjen mukana saattaa tulla erillinen ohjelma, jolla firmware ym.- muita päivityksiä voi tehdä ja levyn testausta ja mahdolliseti osiointi sekä käyttöönotto. Kyllä tuo levyn käyttöönotto tapahtuu seiskassa ja kympissä ihan samalla tavalla, voi olla että noilla levyn omilla apuohjelmillakin sen voi tehdä. Käyttöjärjestelmät sisältää kuitenkin kaikki työkalut levyn käyttöönotoon, osiointiin ja alustukseen.
Jeps. Jotenkin vain tottunut mennä tuon levyn käyttöönoton kautta. Jotakuinkin kymmenkunta härveliä tullut aikoinaan rustattua kuosiinsa. Mutta kuunnellaan kuinka ap:lla homma etenee.
Tarkoitat kai näytön sammumista. Sitä voi säätää näytönsäästäjän aika-asetuksesta, pidennä sitä aikaa. Alustuksen olisi voinut tehdä pika-alustuksena, mutta toimiva tulee kummallakin tavalla.
ei vaan ghostaamista, voi kai aiheuttaa silmien rasitusta, ja päänsärkyä, minulla nyt tuli silmien rasitusta ja päänsärkyä joten lähdin etsimään ratkaisua.
Juu tuo unohtui mainita. Herääkö näyttö jos liikuttaa hiirtä. Ei vissiin kannata painellä entereitä yms. kun ei tiedä missä kohtaa hiiren osoitin on. Buranaa naamariin mikäli silmissä vilkkuu.
meinaan tän tapasta ghostaamista: http://3dvision-blog.com/2457-reducing-the-ghosting-on-acer-gd245hq-gd235hz-120hz-monitors/
Enpä taida ymmärtää tuota termiä, vaikka googlasinkin sitä. edit: en jaksa keskittyä tuohon, kun niin pitkä juttu.
En ole varma mutta itsellänikin on toisinaan melkomoista migreeniä. Ja nyt kun otin selvää niin olikin kyse jostain muusta. e. nyt menee jo höpöttelyksi... Samapa se sille. Toivotaan ketjun hengessä että ap:n masiina on joku päivä kuosissa.
Marssijärjestys olisi että ensin emon ajurit ja lopuksi näyttisajurit, tai ainakin tuon kaavan mukaan olen itse taapertanut atk-polkuja.