1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi pelihiiri (starcraft2:seen)

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi bit750226 02.01.2012.

  1. bit750226

    bit750226 Member

    Liittynyt:
    16.07.2011
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ajattelin panostaa starcraftiin ja ostaa kunnon pelihiiren. Hiiressä tulisi olla nopea vasteaika ja korkea tarkkuus, enkä tarvitse mitään ylimääräisiä nappuloita rotan kylkeen. Liian löysä rulla aiheuttaa vaan ongelmia. En aseta mitään hintarajoituksia, mutta aion käyttää noin kuusikymppiä.

    Itse olen ajatellut Razerin deathadderia/diamondbackkia

    Hiirimattoja voi ehdotella samalla, jos löytyy joku halpa ja parempi kuin steel seriesin kuuden euron mousepadi. :)

    Olisi myös semmoinen asia että ostin tässä jonkun aikaa sitten sidewinder x6 pelinäppäimistön. Onko kukaan pelannut kyseisellä näppiksellä? Tuntuu että joskus jotkut painallukset joskus ikäänkuin jäävät välistä, en varmaksi osaa tosiaan sanoa sillä näppäimistö on suht uusi ja en ehkä ole tottunut vain painamaan näppäimiä tarpeeksi kovaa tai jotain.
     
  2.  
  3. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hiiri: MX518
    Matto: tarpeeksi laadukas (nyt ostin Scarabin ja vaikutelma on ihan mukava)

    Taisi olla niin että jos päätyy laserhiireen niin matolla on kriittisemmät vaatimukset
     
  4. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hiireksi vois logitechin G400 olla mainio, monet kehuneet muotoilua. Itsellä G300 ja pienikätisille aivan mainio hiiri. Itse pidin, vaikkakin nyt Roccat kone+ käytössä.

    Matoksi, njoo.. Steelseriesin Qck sarjaa voin itse suositella, minulla pienin malli ja olen pitänyt.
     
  5. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jooh.. G400 taisi tulla MX518:n korvaajaksi ja on "samalla" rungolla. Se voisi sitten olla ihan passeli valinta :)
     

Jaa tämä sivu