Uusi Peli-Kone kiikarissa max. 600 Euroo # Kiire #

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi N73_ 18.08.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. BastaKh

BastaKh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ensinnäkin en ole nörtti ja vaikka olisinkin niin ottaisin sen kunnianosoituksena vastaan ihan niinkuin Fading80:kin.Mulle voit haistatella niin paljon kuin haluat täällä mutta eri asia on haistatella päin naamaa.Olet vielä kehitysvaiheessa ja tuo on ihan "normaalia" käytöstä ikäiseltäsi.Jokunen vuosi eteenpäin ja olet täysin eri ihminen(toivottavasti).Pyyhkisin sinulla lattiaa jos olisit täysi-ikäinen mutta sinun onneksesi olet vielä sen verran nuori etten viittisi edes pieraista suuntaasi.Btw...kavereita mulla riittää ihan tarpeeksi,niitä ois vaikka muille jakaa ja mulla on elämä ihan niinkuin kaikilla muillakin.Elämää oon nähny enemmän kuin sinä ja niin monesta eri suunnasta että et voi edes kuvitella mitä kaikkea tämä maailma pitää sisällään.Sulla on vielä paljon nähtävää ja opittavaa tässä maailmassa ja jos haluat menestyä,päästä eteenpäin elämässäsi niin heitä pois tuollainen käyttäytyminen hyvissä ajoin,hyvä ihminen.Olen asunut koko ikäni "ghetossa" ja täällä ei tollasta käytöstä oo kateltu 1s kauempaa vaan on tullut lähdöt samantien.Et pärjää kovin pitkälle tuolla käytöksellä.Ota oppia näistä ja yritä edes käyttäytyä fiksummin täällä Afterdawn sivustolla.

Tämä linkki oli pakko laittaa ihan vaan huumori mielessä --->
    http://hikipedia.info/wiki/Angsti

2.  
  3. Nikse

Nikse Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  4. Fading80

Fading80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Piste.

Viimeksi muokattu: 21.08.2009
  5. comoros

comoros Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    näppärä paketti....

6. Fading80

Fading80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli muuten mieleen että tossa Chieftecissä ei oo kahta pci-e lisävirtaa mitkä toi 4870 ilmeisesti vaatii. Saahan sen vissiin adapterilla.

7. mursu4

mursu4 Guest

8. Fading80

Fading80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ? mikäs tossa nyt on sit niin paljon parempaa? virtalähde joo, mut prosessori vastaavasti heikompi, Am2+ kantainen emo, DDR2 muistit?

9. mursu4

mursu4 Guest

Sanotko tosissasi, että Phenom II x2 550BE on parempi ku x4 940BE? Todellakin tehokkaampi prossu mun paketissa. Joo ja powerihan on ihan eri sarjaa kun chieftec, myös watteja 100 enemmän.

Lisäksi vaikka emo onkin (vain) AM2+ kanta, niin siinä on 780g piirisarja, jolla on todella hyvä kellottaa phenomia. Vielä kotelokin on parempi ja hiljaisempi.(No tästä voi olla montaa mieltä, itse ottaisin ehdottomasti CM:n)
    Ainoastaan muisteissa hävitään sun paketillesi, mutta eihän ne muistit nyt niin suurta eroa tee kun parempi prossu (kellotettuna).

Tässä vähintäänkin perustellut syyt, miksi pakettini on parempi ja tehokkaampi.

10. Fading80

Fading80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Katos perkkele lukihärö. Katoin et tossa paketissa oli 955 BE. Juu eihän tossa sitten mitään ole. Ilman muuta 940. Mun moka.

11. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    No pistetään N73_ viikoksi miettimään ihan lukijan roolissa näiden viestiketjujen sisältöä jos se päätös sieltä tulisi.

Muille, eritoten Fading80:lle pieni varoituksen sana, näistä ketjuista kaivataan raporttia modeille, EIKÄ käyttäjien provosointia joka aiheuttaa sitten tunteiden kuumenemista.

Tuolla toisaalla tälläiset viestit ovat aivan turhaa provosointia ja voi aiheuttaa omalle tunnukselle jäähyn:
    Kyllä minä ymmärrän turhautumisen kun yrittää auttaa ja mikään ei tunnu kelpaavan, mutta on paha syyttää toisia huonosta käytöstavoista foorumilla jos itse sitten menee kirjoittamaan sen mitä ajattelee.

Eli pidetään pää kylmänä ja otetaan yhteyttä moderaattoreihin kun alkaa siltä vaikuttaa, silloin syyllinen löytyy nopeiten ja asia saadaan loppuunkäsitellyksi.

Tämä lukkoon, eiköhän tätä pakettia ole puitu tarpeeksi.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu