1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi pöytäkone pelikäyttöön 600-700e

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Rsonee 17.02.2010.

  1. Rsonee

    Rsonee Member

    Liittynyt:
    17.02.2010
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli siis haluisin ehdotuksia siitä mitä uuteen koneeseen. Budjettina noin 600-700e. En ole ennen kasannut itse konetta mutta aattelin kasata itse.

    Mitä nyt olen netistä lukenut niin ei se kai kauhean vaikeaa ole koota konetta.

    Keräsin jonkunlaisen kokoonpanon vähäisten tietojeni pohjalta.
    http://www.aijaa.com/v.php?i=5765692.jpg
    Toimiiko se? tai jos jotain muuta korjailtavaa tai ehdotuksia otetaan vastaan.

    Kotelo voisi olla myös Elite 310 mutta näytti olevan miinuksella.
    Ja Win 7 pitäis hankkii viel lisäks. Mutta ei tarvitse mahtua tuohon hintaan :D

    edit: ainiin ja pitäis tulla ihan perus source peleihi ja muihin sellasii esim cod
     
    Viimeksi muokattu: 17.02.2010
  2.  
  3. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    joo kyllä tuolla paketilla jo nuo kyseiset pelit pyörii hyvin, eikä se koneen kasaaminen tosiaankaan ole mitään raketti fysiikkaa on vaan vähän varovainen ja avaa sen emon käyttiksen ni aika varmasti saat kasattua koneen ilman että rikot sen, sitten vaan win 7 64 ultimate tai professional kehiin ni muuta et tarttee
     
  4. bblen

    bblen Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2009
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikeaa se ei ole. Netti on täynä ohjeita ja ongelma/epäselvissä tilanteissa voi aina pyytää apua. Paketti näyttää myös hyvältä.
     
  5. Rsonee

    Rsonee Member

    Liittynyt:
    17.02.2010
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  6. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ei niissä mitään järisyttävän hirveetä eroa ole ittelläni 955be ja kaverilla melkein samat osat mutta 965be, en itse huomaa mitään hirveetä eroa
     

Jaa tämä sivu