1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Uusi näyttis + näyttö

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi JulioTheCoolio 17.12.2017.

  1. JulioTheCoolio

    JulioTheCoolio Member

    Liittynyt:
    03.08.2011
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen lähikuukausina tilaamassa uutta konetta. Mietin että minkälainen näytönohjain kannattaisi laittaa, kun samalla ostan 144hz näytön pelaamiseen, että noista lisähertseistä olisi hyötyä? Itse olen ajatellut Nvidian 1080 panostaa, mutta sitten näyttöjä katsellessa tuli nuo G-sync- ja Freesync-ominaisuudet ilmi.

    Eli onko kellään kokemusta, onko järkeä miettiä G-sync ja Freesync asioita näyttöä ja näyttistä ostaessa? Tiedän että G-sync toimii vain Nvidian näyttiksellä ja Freesync vain AMD:n, mutta onko toinen selvästi parempi, tai huomaako eron helposti jos ovat pois käytöstä?

    Vähän harmittaa nuo G-sync näyttöjen hinnat, joten ottaisin varmaan Freesync-näytön jos AMD:ltä olisi järkevää näyttistä, joka pystyisi kilpailemaan 1080 tai 1070 kanssa tehossa ja hinnassa. Näitä ei taida olla? Tosiaan ärsyttäisi hypätä toiseen leiriin vain näytön takia, mutta jos ominaisuus on huomattava, niin olen siitä hieman valmis maksamaan.
     
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,427
    Kiitokset:
    3,871
    Pisteet:
    223
  4. Pi-Mu

    Pi-Mu Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2017
    Viestejä:
    280
    Kiitokset:
    50
    Pisteet:
    28

Jaa tämä sivu