Sun kaveris ei tiedä mitään jos ehdottaa että ostat pelikäyttöön laiskemman prossun kuin Athlon 64:sen. Muistia on helppoa laittaa jälkeenpäin lisää mutta prossun vaihdon yhteydessä menee myös emo vaihtoon et mietippä siitä mitä teet.
[bold]Jartar[/bold] Perustuuko kommenttisi tietoon vaiko vain arvaukseen? Tasapuolisuuden nimissä Olan viesti oli jo neljäs "mainos"viesti tässä ketjussa, kaikki vastaavat viestiketjun aloittajan huutoon tavalla tai toisella. Jätetään ne poliisin hommat moderaattoreille.
Enpä ole mitään poliisia esittänyt enkä ole aikonutkaan. Tietohan ei ole varma mutta kaikkihan viittaa siihen ja se mielestäni riittää koska varmuutta henkilöstä on vaikea/mahdoton saada. Jokainen itse päättäköön miten käyttäytyy. Ja palveleeko ketään neuvot jokaiseen kysymykseen että osta sieltä osoitteesta, siellä on halpaa. Varsinkin kun asia ei edes mene niin. Tuollaista henkilöä ei yksikään foorumi kaipaa! Tästä paikasta tuskin ollaan tekemässä mitään mainostajan paratiisia...
käy kattomassa osat buldogista.. www.bdog.fi tekeekö tämän kertominen minusta bulldogin työntekijän tai omistajan. ei vaan tuolta tilaan itse.
Mitenkäs tos AkZuh:n kokoamas paketis on toi äänten puoli? et siis minkälaiset kaiuttimet se toistaa? siis 4.1, 5.1??? Entä millanen toi http://www.beesting.fi on kauppana?
Ihan jees kauppahan tuo on. Olen sieltä joskus tilannut tavaraa. Kuuluu tähän ns. GNT ketjuun jonka kauppoja on useita muitakin suomessa.
en tehny omaa topiccia tälle, koska näitä samanlaisia alkoi olla jo turhan paljon... Tuotteet: XFX GeForce 6600GT 128MB DDR PCI-E DUAL-DVI TV-Out - näytönohjainkortti PCI-E väylään. 155.90 LG GSA-4167RB myymäläpaketoitu 16X DVD+/-R/RW/Double Layer asema mustalla etupaneelilla! 46.90 AMD Athlon 64 3000+ boxed prosessori, 1.8GHz, Venice, Socket 939, 512KB L2 cache. 161.90 Labtec Wireless Desktop Edge - langaton näppäimistö ja hiiri, Fin/Swe. 18.90 Codegen Midnight ATX-4046-C9 hopeanharmaa design-tornikotelo, pistereiällinen etulevy 61.90 Verkkokauppa.com memory 1024MB (1GB) DDR 400MHz PC-3200 muistimoduli. 97.90 Western Digital Caviar 80GB LB 7200 rpm IDE-kovalevy, 3v takuu. LB-sarjan 59.90 yht. 603,30€ Semmosta oon nyt (vihdoinkin) hankkimassa, verkkokaupasta katoin nuo kaikki, ni ei tarvii monesta eri paikasta tilailla tavaraa(säästää postikuluissa), tosin jos jossain paikasta nuo osat saa halvemmalla, ni ilmotelkaa toki. emolevyä en tarvii ostaa, ku saan kaverilta DFI lanparty nf4 ut:n 110€ hintaan virtalähteestä+kotelosta piti nipistää kahisevaa, ja valitsin codegenin halvimman 350w powerilla varustetun kotelon... säästänkö tässä nyt väärässä kohtaa, vai voiko tuohon poweriin luottaa? näppis ja hiiri on jotain sekunda tavaraa, ainakin jos hinta/laatusuhdetta miettii, joten noita en vissiin ota. budjetti on enimmillään 630€, tosin erittäin mielellään sais jäädä alle tuon.(tuo siis ilman emolevyä) kovo on 80gb, vaikka ihan alussa katoin 250gt s-ata liitäntäistä, mut se hankittakoon myöhemmin, muistia vois tietty kanssa aluks ottaa 512mt ja myöhemmin lisää tässä nyt lähinnä kaipais mielipiteitä tuosta virtalähteestä, ja muistakin osista, ja siitä että mistä nuo kannattais tilata
Codegenin powerit ovat sieltä kaikista paskimmasta päästä. Kestävät mitä kestävät ja huonolla mäihällä vievät vielä muutkin osat mukanaan kun hajoavat. Esimerkiksi allekirjoittaneen koneessa sen merkkinen virtalähde syttyi aikoinaan palamaan! Ja ilmoitetut teholukemat noissa powereissa on lähinnä huono vitsi...
Itse tinkisin vaikka juuri muistin määrästä laadukkaan powerin saamiseksi, muistia on kuitenkin myöhemmin helppo lisätä.
ei kannata muistissa tinkiä.. älä osta kaveriltas kallista emoa vaan osta esim Asrock 939Dual-SATA2. mulla kyseinen lauta ja toimii erinomaisesti. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/218803 tuolla on keskustelua emosta. kun ite ostin niin makso 69€ eli säästäisit 31€
kyllä toi lauta on hyvä tohon hintaan, ja on paras mitä rahalla saa... tingi jostain, vaikka muistista ja osta parempi poweri.