Tuli vielä mieleen ettäkun http://www.coolermaster.com/products/product.php?act=detail&id=2908 lukee jotain Nvidia SLI:stä niin onko sillä mitään väliä? E: Ja mitäs eroja Coolermaster RC-690:n ja Antec P182:n välillä on? Ja pitäiskö muuttaa muuta kokoonpanoa mikäli ottaisin Antec P182:n?
CoolerMaster luultavasti maksanu sievoisen summan nVidialle, jotta on saanut "nVIDIA SLI Certification" maininnan käyttöönsä. Ei tarvitse kokoonpanoa muokata mitenkään, jos valitset Antec P182B:n koteloksi. En nyt mainittavia eroja tiedä, mutta tässä olisi muutama linkki: -Tehomyllyn arvostelu -Antecin tuotesivu -Bit-Tech.com review -Hi-TechReviews.com review -Bjorn3D.com review Pahaa sanottavaa ei tunnu kellään olevan sanottavana ko. kopasta, mutta vertailua Coolermaster RC-690:n ja Antec P182:n kesken ei taida olla...
Eli P182:ssä on enemmän tuulettimia ja se on hiljaisempi? Otan ehkä sen sittenkin, jossei muuta kokoonpanoakaan tarvis muuttaa. Laitan varmaa ens viikol tilauksen tulee.
En tiedä hiljaisuudesta, enkä siitä kuinka monta tuuletinta esim. CoolerMasterin mukana tulee. Mutta muistaakseni CoolerMaster mahdollistaa 7tuulettimen kytkennän koteloon, kun taas Antec P182B:hen saa 5tuuletinta. Tosin viisikin tuuletinta aiheuttaa jo jonkinlaisen meluhaitan varmaankin.. Ainakin n. 5kg painavampi on Antec eli varmaan jonkin verran isompi ja jämäkämpi loota on kyseessä...
Vielä aattelin hankkii hiiren + hiirimaton. Hiireksi aattelin Razor Diamondback 3G. Hiirimatosta en viel tiiä. Eli siis pelaamiseen tulis ni ehotelkaas jotain.
Ota hiireksi vaikka Logitech MX-518 ja hiirimatoksi: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14768
Oon testaillu näitä pulskia hiiriä ja aattelin et testaisin noita kehuttuja Razerin hiiriä. Niin kumpis on parempi, Diamondback 3G vai Deathadder? Kummassa paremmat ominaisuudet ja kummassa sopii kädelle hyvin jne.
Missä olisi myymälä jossa noita voisi testata mikä sopii mun kädelle? Ja tällä kertaa haluaisin testata Razeria. Logitechin hiiriä oon jo kokeillu.
En tiedä missä päin asut mutta ainakin verkkokauppa.com:issa niitä voi testailla mikä sopii käteen parhaiten.
Juu.. Onko Vistassa enää paljon ongelmia peleissä? (Pelit ei käynnisty, grafiikat perseellään jne.) Vai korjattiinko suurin osa SP1? Taikun usein kuulee että Vista on huono pelaamiseen. Niin kuinka huono se on verrattuna XP?