uusi kone 15-vuotiaalle pojalle joululahjaksi.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi 2Good4You 25.11.2005.

1. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Olen nähnyt testin,jossa Intelin EE on voittanut AMD 64:n pelikäytössä; tosin niukasti,mutta kuitenkin...jos miettii millainen tykki Intelin EE mallisto on,niin ei se ole mikään ihme...

2.  
  3. eduard0

eduard0 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kun nyt vähän Intelin EE-prossujen hintoja etsin, niin ei taida ihan topicin mukaiseen budjettiin mahtua kun on tarkoitus muutakin ostaa sillä 400e:llä kuin prossu. Ja veikkaan että jos otetaan miltei samanhintaiset prosessorit (vaikka AMD64 3800+ ja Intel 3,4GHz EE) niin taitaa AMD viedä voiton.

4. rafsanta

rafsanta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    joo... mielellään vaan näkisin SEN testin.....

5. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Minä olen nähnyt;eikö se riitä?Ettekö luota herrasmiehen sanaan?No hyvä on: "I do solemnly swear that in my testimony I will tell the truth,the whole truth and nothing,but the truth..." Testamony:" I have seen the test,where Intels EE beat the AMD 64 prosessor!"

No niin...nyt se on todistettu sitten...riittääkö?

Viimeksi muokattu: 28.11.2005
  6. colazo

colazo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo mäkin väitän että olen nähnyt testin jossa sanotaan että amd:tä vähän viritellessä ja muutaman lisäosan hankkiessa pääsee kuuhun. ihan oikeesti ettekö usko kun niin sanon ???
    ei forward millään pahalla mut en itse ainakaan usko kaikkea mitä varsinkin netissä kirjotellaan ellei ole jotain todisteita/tuloksia /moni ihminen kertonut kirjoittanut,koska varmaan tiedätkin että täällä voi sanoa mitä vaan kuka vaan.
    mut jos olet nähnyt itse sen testi sivun niin luulis pistävän sen meidänkin nähtäville.

Jaa tämä sivu