1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi kone 1000€,Intel tai AMD pohjainen.

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Persjalka 04.05.2015.

  1. Xounari

    Xounari Regular member

    Liittynyt:
    10.05.2015
    Viestejä:
    572
    Kiitokset:
    77
    Pisteet:
    38
    Hienoa, että asia hoitui.
     
  2.  
  3. Persjalka

    Persjalka Guest

    Liittynyt:
    07.06.2011
    Viestejä:
    1,792
    Kiitokset:
    398
    Pisteet:
    93
    Vielä iski yhden ongelman,nyt ei pysty rekisteröimään virtalähdettä XFX:n sivuilla sille viiden vuoden takuulle.Ovat pakanneet ne johdot sen verran hyvin että ei liiku mihinkään suuntaan vaikka irrottaisi ruuvit.Täytynee tyytyä kahden vuoden takuuseen ja jos puksahtaa kahden vuoden päästä,niin ostetaan uusi.

    Edit.Kamerapuhelimella homma hoitui,perkele kun on ihmisellä laho pää ettei heti tajua.
     
    Viimeksi muokattu: 07.06.2015
  4. Jokuvaan22

    Jokuvaan22 Member

    Liittynyt:
    20.07.2015
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    18
    Itse olen tilannut Systemasta nyt koneen ja kasauksen, postiennakolla... Eli voinko mä avaa sen paketin siinä ennen kuin maksan? Jos sais katottua miten on kasattu ennen kuin maksais sitä, jos se sit kuitenki on paskasti kasattu
     
  5. Ehni

    Ehni Active member

    Liittynyt:
    01.02.2012
    Viestejä:
    1,156
    Kiitokset:
    127
    Pisteet:
    73
    Ymmärtääkseni normi postiennakolla et voi avata. Lähettäjän pitää olla merkannut lappuun että saa avata
     
  6. Persjalka

    Persjalka Guest

    Liittynyt:
    07.06.2011
    Viestejä:
    1,792
    Kiitokset:
    398
    Pisteet:
    93
    Tuskinpa antaavat pakettia aukaista ennenkuin maksu on maksettu,mutta kai voit postissa sen jälkeen kun olet maksanut katsoa että onko kunnossa,ettei tarvitse roudata edestakaisin.Itse tilasin kotiinkuljetuksella.
     
  7. Jokuvaan22

    Jokuvaan22 Member

    Liittynyt:
    20.07.2015
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    18
    Ajattelin ku sit olis myös silminnäkijöitä, että ei oo itte rikottu ni saa ainakin rahat takas tai koneen uudelleen kasattuna
     

Jaa tämä sivu