1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi kämmenmikro haussa.

Viestiketju Kämmenmikrot -osiossa. Ketjun avasi Ekaros 07.09.2008.

  1. Ekaros

    Ekaros Regular member

    Liittynyt:
    02.11.2006
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli haussa olisi uusi PDA kun vanha Palm T3 ei oikeen toimi Vista x64:n kanssa...
    Eli:
    Edullinen, vähintään 320x480 näyttö,WLAN ja BT, SD ja kuuloke liitännät olisivat plussaa. Näppistä en halua, ja puhelin ominaisuudet ovat turhia mieluiten käytän E65 puhelintani. Käyttö tarkoituksena mm. kalenteri, videot, nettiselailu, e-kirjat...
     
  2.  
  3. mehtis

    mehtis Member

    Liittynyt:
    15.11.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    en nyt vastaa kysymykseesi. niin että voiko noitten hp IPAQ 614c akkua ladata ja mitä tapahtuu jos se tyhjenee liikaa. ja vielä että onko toi hp IPAQ 614c kämmentietokone hyvä ja voiko sillä soittaa kaverin normi puhelimeen eli omaakaa se sitä.

    sori kun olen tietämätön

    edit. saako sitä suomen kielelle.
     
    Viimeksi muokattu: 15.11.2008
  4. mehtis

    mehtis Member

    Liittynyt:
    15.11.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    uhuhuh onpas täällä foorumilla hiljaista....
     
  5. ArtoOK

    ArtoOK Member

    Liittynyt:
    19.09.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei

    Olet jo syyskuussa miettinyt uutta PDAta ja nyt olet sen jo varmaan hankkinutkin. Itse olen kadottanut vanhan HP ipaq 2210 koneeni ja nyt olen ajatellut ostaa tilalle HP ipaq 214 mallin. Olen pitkään aprikoinut 114 ja 214 mallien välillä. Iso koko jotenkin tuntuu haitalta kannettaessa, mutta myös hyödyltä käytössä. 214 laitteessa on myös tehokkaampi akku ja enemmän muistia.

    Iso kysymys on myös, että mahtaako vanhat sovellukset toimia uudessa koneessa. Olin ottanut varmuuskopiot vanhasta koneesta (käyttis WM 2003) ja uudessa on WM 6. Voikohan varmuuskopion ottaa AciveSyncin avulla sellaisenaan uuteen koneeseen, olkoon uusi sitten 114 tai 214 malli. Mahtaako TomTom toimia tässä uudessa mallissa, vanhassa se toimi aivan loistavasti?

    Onko kellään kokemuksia näistä laitteista?
     

Jaa tämä sivu