1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi hiirimatto, kaiuttimet ja kuulokkeet

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Seecer 15.05.2011.

  1. Seecer

    Seecer Member

    Liittynyt:
    17.07.2010
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  2.  
  3. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Ei huono setti yhtään minun mielestä, vaikka en paljon itse pelailekaan. Kyllä noilla minun mielestäni kuitenkin kelpaa pelailla.
     
  4. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Vaikutti ihan hyvältä, kaiuttimet on ainakin varmasti hyvät. Itsellä noista se "huonompi" malli eli T20 series ii, jotka ainakin soi hyvin. Noista kuulokkeista en sen enempää tiedä. Hiirimatto varmasti hyvä.
     
  5. Xtrim

    Xtrim Regular member

    Liittynyt:
    12.07.2011
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä razer goliathus control edition ja olen erittäin tyytyväinen.
     
  6. Juufo

    Juufo Regular member

    Liittynyt:
    18.01.2011
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuulokkeet siberia V2 full headsettiin.
     
  7. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä sulla on kajareiden pääasiallinen käyttö? Vaikka olen tuon t-sarjan vannoutunut suosittelija musiikkikäyttöön, voi ne parhaat murahdukset jäädä kuulematta. Eli 2.1 voi olla parempi, jos pääkäyttö on peleillä/leffoilla. Musalle nuo on lyömättömät hintaluokassaan IMO.
     
  8. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Juu, saapa ainakin varmasti hyvät. En noista corsaireista mitään mielipiteitä koskaan ole kuullut.

    Eipä nuo 2.1 setit oikeastaan alempaa toista, ehkä muutaman hertsin mutta niissä on huomattavasti voimakkaampi ja korostuneempi bassotoisto. Lisäks niistä puuttuu se T-sarjan tarkkuus. Itsellä on tuo Logitechin Z523 2.1 setti, jossa on ihan onnistunut basso tuohon hintaan (50e), jos sen säätää kohtuu pienelle. Keskialue ja diskantit taas ovatkin ihan surkeat (vertailukohteena T20 Series II). Jos tulee puhtaasti peleihin ja elokuviin niin 2.1 settikin on hyvä vaihtoehto.
     
  9. Puntsi

    Puntsi Active member

    Liittynyt:
    25.09.2002
    Viestejä:
    1,045
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hyvä vaihtoehto Corsairille/Siberialaisille on G35:set http://www.jimmspc-store.fi/tuoteinfo/981-000117?pid=1311073128408 Ovat ainakin ulkonäöllisesti hieman jämäkämmän näköiset kuin nuo Siberialaiset.
    Noista pelkästään hyviä kokemuksia, ja 7.1 äänetkin toimii hienosti ainakin bfbc2 pelissä joten suosittelen!
     
    Viimeksi muokattu: 19.07.2011
  10. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No näinpä. Itsellä toisena settinä x-230 ja putki umpeen ja subin volat nolliin, niin ihan ok kuulostaa murinat. Ja raskaammalle musalle ehkä bottnessa on enemmän potkua, sitä iskua on noilla t10:llä vaikea saada. Mutta se toiston tarkkuus sitten ihan eri luokkaa. Luulen tosin että t20/40 on tuo tilanne vähän parempi. En vain vierekkäin kuunneltuna löytänyt järkevää syytä valita t40:stä tuon yli, kun soundi melkein ihan sama ja ihan työpöydällä lojuvat.

    Sama tilanne kotiteatterissa, usein kytken subin pois päältä musaa kuunnellessa, mutta leffoissa/peleillä se on kyllä ehdoton. Jos jotenkin saisi tuon x-230 subin naitettua tuo t10:n kanssa :D

    e: Ainiin tuo Creativen t3130 2.1 setti kuulosti yllättävän tasapainoselta hintasekseen. Monissa kaupoissa pääsee kuunteleen jopa t20 kanssa vierekkäin :)
     
    Viimeksi muokattu: 19.07.2011

Jaa tämä sivu