Uusi hiiri

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi heiksi 28.05.2006.

1. Anthonius

Anthonius Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli G5 kehiin vaa!

2.  
  3. BlackL7s

BlackL7s Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei kiitos!Mää taidan ostaa Copperheadin kun ne on tarjouksessakin näköjään 50 €.Muutenki ne ledit on niin hianot ja ne matchaa just mun muihin ledeihin,sekä copperhead on paras.pelihiiri.koskaan..

4. JanneMasa

JanneMasa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itellä on käytössä mx518 ja on ollu tosi hyvä hiiri pelikäytössä ja kuvankäsittelyssä mutta jos olisi pakko valita joku toinen hiiri niin ostaisin razerin. Molemmat hiiret suunniteltu pelikäyttöön ja ite en oo kuullu kummastakaan hiirestä vielä mitään todella huonoa.

5. vatelma

vatelma Guest

juuh toi logitechin mx1000 oli pettymys jätti koko ajan ja tökki,
    vein tänään takas ja käyn ostaan joku päivä g5:n

6. mika-b

mika-b Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kumma juttu muuten, itse en ole huomannut hiiren kanssa häntimistä ollenkaan ja pätkimistäkin todella harvoin. Alkuun oli pienoisia ongelmia, mutta ne korjaantui uudella setpontin versiolla ja m$ bt ajureiden uudelleen asentamisella. Tuntuu syntyneen pienoinen legenda näiden langattomien vehkeiden yhteyksien toimivuudesta, jossain testissä kerran ei asiaan ole perehdytty kunnolla ja kaikki on sitten täysiä paskoja??

7. prik

prik Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on Micro$oftin langaton optinen hiiru. En ole havainnut minkäänlaista viivettä hiiressä. Välillä se kursori hyppi, mut se korjaantu, kun otin hiirimaton pois ja teippasin A4-paperin pöytään, niin nyt toimii hyvin.

8. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Et vaan osaa. Itselläni toimii virheettömästi sama hiiri.
    Tässäkin ketjussa on kerrottu monia syitä mitkä voivat johtaa ongelmiin.
    Juu. Nuo setpoint ohjelmat ovat jo ihan mukavalla tasolla toimivuuden suhteen. Itse olen ollut hyvin tyytyväinen.
    Toisin kuin niihin ekoihin versioihin mitä silloin viimevuoden puolella asentelin...

9. BlackL7s

BlackL7s Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nää ongelmathan saattaa johtua myös hiirimatosta..

10. rafsanta

rafsanta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    nää monet syyt jotka johtaa ongelmiin mx1000 kanssa kuullostaa mun rehellisen mielipiteen mukaan aika moiselta arvailulta. yritetään keksiä syytä miksi jollain ollut ongelmia, kun itse en niitä huomaa... ainakin sen on logitech myöntänyt jossain "lehdistötilaisuudessa", että hiiren nostettua se ei heti reagoi liikkeeseen kun tulee takaisin (maton) pinnalle.

jos mitään ongelmaa ei ilmene, niin hyvä, mutta kokeilkaa silti vielä kerran ihan kriittisin aatoksin... toivottavasti ei tule mitään raivoviestiaaltoa, mutta oli mielestäni todettava, kun niin paljon asiasta jauhettu.

11. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Jos on monta vikamahdollisuutta niin eikös sen sitten joudu arvaamaan mistä se johtuu? Vai olenko ihan väärässä.

Itselläni oli ennen tonnista huippu hiiri sille parhaiten soveltuvalla alustalla (MX518+Ultimat) joten kokemusta löytyy nopeista hiiristä ja tiedän että tonninen ei jätätä yhtään enempää kuin tuo hännällinen MX518.

Ja siihen että itse sain hiiri+näppis yhdistelmän täysin ongelmattomasti toimimaan jouduin vaihtamaan alustan, muuttamaan bluetooth sovittimen paikkaa, sammuttamaan setpoint ohjelmiston.
    Eli se niistä arvailluista ongelmista...
    Uusin setpoint toimii ongelmitta joten kyllä jopa logitech jaksaa noita bugeja korjata.

Ja kannattaa ihan oikeasti jättää ne kivikautiset luulot langattomien häntimisestä sinne ö-mappiin.
    Me sentään eletään jo 2000 luvulla.

Ja tuo hiirennostelu ongelma. Sitä ilmenee väärillä alustoilla.
    Itselläni oli tuota ongelmaa välillä ennen speed-padin ostoa.

Tietty jos joku haluaa nyt oikein teilata tuon tonnisen niin neuvon kokeilemaan sitä ulti-matin hiirimatolla.
    Saat hyvän arvostelun sillä huonommin toimivaa yhdistelmää tuskin löydät.

Viimeksi muokattu: 01.06.2006
  12. Anthonius

Anthonius Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sen voin sanoa, että ostin G5 juuuri sen takia kun ei Copperhead sopinut käteen. Tuo peukalo hiertää ärsyttävästi noihin kahteen sivunappiin jaalkaa kutittaa yms. ja ne menee jatkuvasti vahingossa päälle kun ovat niin herkkiä. Ja muutenkin G5'ssa on parempi ote. Nimimerkillä kokemusta on.

Viimeksi muokattu: 02.06.2006
  13. SSaarinen

SSaarinen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itselläni myös mx1000 ja uusimman setpointin haettuani ei mitään ongelmia. Toimii peleissä hyvin ei jätätä eikä nyi. Myöskään sitä ongelmaa, että miettii hetken, kun nostaa irti matosta ja laskee takaisin ei ole mulla ollut.

Ainoa huono puoli: Ostaessani ei toiminut moitteettomasti, mutta tosiaan uusin setpoint auttoi.

En kuitenkaan ole mikään hc-pelaaja enkä kokeillut "kunnon" pelihiiriä, joten en eroja sen paremmin voi verrata.

Edit. Mulla on ollut kaikenmaailman optisia ja langattomia hiiriä, jotka kaikki häviävät tälle.

Viimeksi muokattu: 02.06.2006
  14. heiksi

heiksi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Entäs tälläiset hiiret kuin
    CREATIVE GAMER MOUSE HD7500
    CREATIVE FATALITY MOUSE 1010 (OPTICAL)
    Tuo FATALITY jotenkin kiinnostaisi.. Onko kenelläkään kokemusta?

15. Ronning

Ronning Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokemuksia Logitech MX400 johdollisesta laserhiirestä? Moista minulle tarjottiin, kun esitin tarvitsevani uuden hiiren lähinnä kuvankäsittelyä, taittoa sekä ajoittaista fsp-pelailua varten.

Mitä ratkaisevaan eroa tuolla MX400 on esim MX510 tai MX518:iin??

Jaa tämä sivu